toinen nainen; este,hidaste vai kaupanpäällinen?

Vierailija

Koulussa tutustuin ihanaan poikaan ja heti ensi silmäyksellä ihastuin häneen (tosin tietenkin vain ulkokuoreen.) Kuljimme samaa matkaa himaan, joten siinä matkoilla aloimme aina juttelemaan.. pikkuhiljaa aloimme jutella koulussakin. Kyseinen äijä lisäsi mut fb:ssä kaverikseen ja joka kerta kun ollaan samaan aikaan oltu koneella se on alkanut mun kanssa aina kauheeti kaikkea jutella. Mun ihastuminen on vaa syventynyt syvenemistään, koska meillä on aina nii hauskaa kun jutellaan ja koulussakin ollaan alettu isommalla porukalla hengailemaan ja meillä on aina tosi kivaa. En ole siis enää ihastunut pelkkään ulkokuoreen.. MUTTA jätkä on varattu!
En oikeen tiiä mitä mun pitäsi tehdä ja mitä se musta oikein ajattelee?

Kommentit (5)

Vierailija

Jos jätkä on varattu, niin on järjetöntä ruveta rikkomaan hänen parisuhdettaan. Toki voit halutessasi ja sopivan hetken tullen tunnustaa hänelle, että olet ihastunut ja katsot miten hän reagoi. Näin saat myös tietää, mitä hän ajattelee sinusta. Älä kuitenkaan tee hänen kanssaan mitään niin kauan kun hän on varattu.

Vierailija

toi on hankala homma. Se mun mielest kans riippuu henkilön moraalista, siis niin kauan kun ollaan nuoria nii kaikkee pitää koittaa paitsi itsemurhaa ja omaa vaaria. Ja aina asiat ei oo niin mustavalkosia. Millane parisuhde sil jätkäl on? ei se kuulosta olevan erityisen vankalla pohjalla, koska tuntuu silt et se olis vähän piiloflirttaillu sulle kun kerta siihen ihastuit. Ja ehkä viel tärkeempi kysymys olis se et kuka se tyttöystävä on? jos se on joku sun kaveri niin ehdottomasti se on nou let's go.
Mun mielest sun kantsis kuunnella vaa sitä mitä ite oot mielt tilanteest,mikä tuntuu oikeelta, koska omatuntonsa kanssa sitä kuitenki joutuu elelemään. Sua saattaa harmittaa myöhemmin se et hyvä jätkä meni ohi, mut toisaalt saattaa jäädä harmittaa myös se että pilas jonku toisen parisuhteen. Sellast se elämä on, mut onneks ollaa vaa ihmisii ja joskus virheiden kaut oppii parhaite

Vierailija

Joo en haluaisikaan alkaa toisten parisuhdetta pilaamaan, sillä tiedän miltä se tuntuu (entisessä parisuhteessa oli niitä yliinnokkaita tyttöjä jotka yritti multa viedä miehen)
Mut en tunne tyttöä ollenkaan ja kyseinen jätkä ei ole hänestä halaistua sanaa maininnut kertaakaan vaikka ollaankin paljon juteltu kaikenlaista. Sen takia mä oonkin hiukan ihmetelly että missäs tässä oikeen mennään? Koska eiks nyt kuvittelis että jos parisuhde on hyvällä pohjalla nii ois se siitä tytöstä johokin väliin jotain maininnut? Ainoastaan facebookin perusteella oon tän tiedon saanut..

Vierailija

No oikeastaan sun on mun mielestä turha miettiä että missä jamassa heidän suhteensa on, koska pojan pitää itse miettiä se ja punnita tilannetta.

Vierailija

Mites sitten kun seurustelisitkin sen miehen kanssa, joka ei halaistulla sanalla ole maininnut siitä tyttöystävästään sulle?
Vaikuttaa aika helpolta saaliilta toi mies.. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Voihan niillä olla parisuhde lopuillaan, kyllä, mutta kannattaako rakastua mieheen, joka etsii jo parisuhteen aikana seuraavan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat