MIEHET!!!

Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Mikä miehiä oikeesti vaivaa??

Mulla oli mies joka armeijassa ollessaan osoitti kiinnostusta esim. käymällä iv: llä aina mun luona ja laitteli jatkuvasti viestiä. Viestien sisältö kertoi kans että jotakin on meneillään. Sellaisia viestejä ei ihan pelkälle kaverille laitella. Aina iv: ltä lähtiessään takaisin kasarmille, mies halusi halata ja jäi katselemaan silee söpösti mua <3 Kyseinen mies kertoi haluavansa kahdenkeskistä aikaa kun tulee iv: lle, mutta aina se otti kuitenkin jonkun kaverinsa mukaan.

Kun kysyin mieheltä, että mitä se minusta ajattelee ja mitä se haluaa, se vastas, että ei mieheltä voi tällaista kysyä.

Nyt kun mies ei enää ole armeijassa ja asuu toisella paikkakunnalla, yhteydenpito on lehes olematon. Kyllä sura kelpas armeijan aikaan, muttei nähtävästi enää.

Kertokaa, mitä voin tehdä asialle, koska oikeesti välitä ihmisestä ja tykkään paljon, Se itsekin sen tietää.

Kommentit (2)

Vierailija

Oletko kysynyt mieheltä suoraan? Osoita hänelle, että olet edelleen kiinnostunut. Ehkä mies ajattelee, ettei sinua kiinnosta, kun et ole itsekään ottanut yhteyttä. Niin ymmärsin tekstistäsi? Yksin murehtimalla asia ei ainakaan etene.
Sitten tuosta kysymyksestä, mitä mies haluaa ja ajattelee. Uskon, että hän haluaa rauhassa tutustua, eikä oikeasti osaa vielä sanoa, mitä sinusta haluaa. Kannattaa sitäkin odottaa rauhassa ja kysyä myöhemmin uudelleen, jos juttunne jatkuu. Tsemppiä!

Vierailija

jos olet oikeasti kiinnostunut niin silloin yrität vielä vaan entistä enemmän.

on kuitenkin sanottava tähän sekin että kaikista miehistä ei oikein ota selvää. tuli mieleen tässä yks tuttu ku luin tota juttuas. mun veljen kaveri joka on armeijassa niin okei se on hyvännäköinen ja saa varmasti monia naisia jne ei seurustele nyt ja on intis vähä pinemmällä paikka kunnalla ja ku oon vaan kuullu näit poikien jvuttuja niin kai se suttura sielä on ainaki ollu just vaan enemmän semmone iltalomien viihdyke.. ei ne kai edes pahemmin ainakaan oo viikonloppuja yhes vietelly. mut sillä jätkät nyt tuntuu olevan niitä pirkkoja ja kerttuja ympäri maata että ehkä tämä oli huono esimerkki mutta toinpa sen nyt esille kun tuli mieleen. MUTTA en missään nimessä tarkoita ettö omalla kohdallasi oli vastaavaa tapausta!

stemppia! jos ei koita niin ei voita

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat