Kuume + alkoholi

Vierailija

Saako kuumeessa nauttia siideriä ja muita alkoholijuomia? Mulla on nytten 37.8 astetta ja varmaankin nousee iltaan mennessä. Huomenna olis yhet pirskeet joita oon odottanut koko viikon ja tietenki tulin kipeeksi :( Jouduin perumaan tän päivän suunnitelmat jotta voisin ehkä mahdollisesti parantua huomiseksi :---D Tänään siis juodaan marjamehuja ja syödään kaikenmaan hedelmiä ;)

Kommentit (9)

Vierailija

Itse kyllä join kerran alkoholia ja paljonkin kun vietin synttäreitäni, eikä minulle ainakaan tullut mitään erikoista.
Kipeänä sitä sitten varmaan vaan pysyy + krapula niin tuskin on sitten mikään maailman paras olo.

Vierailija

mä olin juhlimassa samanlaisessa kuumeessa ja ei tuntunu missään paitsi oli tavallista sekavampi ilta ja nous aika nopeesti päähän.. ja aamulla ei ollu maailmanvallottajan olo..

Vierailija

Kyllä saa, kunhan et sotke mitään särkylääkkeitä alkoholin kanssa, etenkään panadolia. Itselle on käynyt niin, että olen ollut seuraavana aamuna vielä kipeämpi ja krapula on ollut karsea jos olen kipeänä lähtenyt juomaan. Joku yksi rommipaukku tai muu väkevä juoma auttaa kyllä kurkkukipuun loistavasti:)

Vierailija

Mulla on aina kuumeessa niin epähehkeä olo ettei edes hirveästi tee mieli lähteä ulos... Mutta kai kaikkea SAA tehdä, vaikka SUOSITUKSET olisikin erilaiset...? Eikö sanota myös että kuumeessa ei pitäisi mennä saunaan tai harrastaa urheilua?

Vierailija

Kyllähän sitä sanotaan, ettei kuumeessa saisi saunoa/ urheilla. Ihan syystäkin. Ei ne sydänlihaksenkaan tulehdukset hirmuharvinaisia ole, mutta vaarallisia kylläkin.

Kyllä niitä pirskeitä varmaan myöhemminkin tulee.

Vierailija
GRL

Olin niissä kemuissa ja onnekseni parannuin sille päivälle! Kerranki mua onnisti, tais mehut ja hedelmät auttaa ;)

Huippua! Olinkin vähän huolissani, että miten sulle lopulta kävi. Toivottavasti oli muutenkin kivaa... ;)

Vierailija
hymytyttö

GRL

Olin niissä kemuissa ja onnekseni parannuin sille päivälle! Kerranki mua onnisti, tais mehut ja hedelmät auttaa ;)

Huippua! Olinkin vähän huolissani, että miten sulle lopulta kävi. Toivottavasti oli muutenkin kivaa... ;)

tää kommentti piristi ja paransi mun illan ja varmasti myös koko loppuviikon! KIITOS :) ps. mulla oli superkivaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat