Nainen aloitteentekijänä/aktiivisempana

Vierailija

Olen nyt tapaillut erästä aiemmin tuttua miestä viikon. Minua häiritsee, että olen kokoajan ollut se aktiivisempi osapuoli: alunperin pyysin hänen numeroaan, lähetän aina tekstiviestin ennen häntä, aloitan Facebook-keskustelut, kysyn häntä ulos :D Olo on vähän säälittävä. MUTTA kun sitten olen tehnyt sen aloitteen, hän on aivan ihana :)
Minulla on pari teoriaa:
1) mies on ujo tai epävarma 2) mies ei halua minusta mitään vakavaa (mutta toisaalta hän on kertonut minulle jo salaisuuksiakin) 3) mies tykkää kiduttaa minua xD

Seksiäkään ei ole vielä ollut, ja tähän ajattelin odottaa HÄNEN aloitettaan :D Mutta olemme kyllä puhuneet, että näemme ensi viikolla. Aion odottaa, että hän ottaa minuun yhteyttä. Jos ei ota, niin eiköhän asia ole aika selvä. Mutta ärsyttää vain tämmöinen.

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on kans sama tilanne päällä! Mies (voiko sanoa mieheksi), jätkä on mua yli vuoden nuorempi. Ei olla tapailtu ku vasta muutaman viikon ja aina minä olen se joka on ottanut yhteyttä (tosin tällä ja viime viikolla voi johtua siitä että hänellä loppui saldo :---D) ja hän kuulostaa puhelimessa tylsistyneeltä, mutta sitten kun näemme niin hän on aivan ihana! Pidän itseäni tosi ujona, mutta jos olisin ni en varmaan uskaltaisi aina soittaa, hämmentävää.. :--dd Kelasin että sanon asiasta hänelle tyyliin "mikset sä pyydä mua ikinä mihinkään" mut saa nähä onko se järkevää :D

Vierailija

Minulla oli myös sama tilanne hetki sitten. Tapailin erästä miestä ja tuntui ettei hän koskaan tehnyt aloitetta yhteydenotossa tai tapaamisia sopiessa. Kuitenkin kun näimme tai juttelimme esimerkiksi facebookissa, mies kyseli ja jutteli muutenkin melko paljon ja meillä oli mukavaa yhdessä. Olin jo turhautua miehen passiivisuuteen, mutta onneksi en lopettanut juttua, koska kyllä herra sitten muutaman kuukauden jälkeen ehdotteli itsekin tapaamisia. Vaikka ymmärrän kyllä, että olo on säälittävä, eikä halua roikkua, mutta uskon ettei ukkosi välttämättä tajua, mitä tekee. Tai mitä jättää tekemättä. Jos mies on ihana muuten, älä vain päästä häntä karkuun, vika on takuulla korjattavissa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat