Verta rinnasta?

Vierailija

Eli keskiviikkona huomasin että rintsikoihin oli tullut nännin kohdalle pieni rusehtava veri(?)jälki D: tietysti säikähdin, ja päätin tutkituttaa asian lääkärissä. Tänään kävin lääkärillä, joka tutki rinnat painelemalla, muttei löytänyt mitään erityistä. Sain kuitenkin ajan rintojen ultraan - tosin vasta parin kk:n päästä, kun julkisella olin - ja nyt mietin, että onko kellään ollut samanlaista tilannetta? :I Rintasyöpä on kaiketi tosi epätodennäköinen tässä iässä (18v), ja ihan lähiaikoina otetut verikokeet(muista syistä) näyttivät normaalia kaikin puolin.(eikös syöpä veriarvoihinkin tiettävästi melko voimakkaasti vaikuta?). Kuitenkin stressaa ja mietityttää mikä on kyseessä, lääkäri ei nimittäin sanonut asiaan paljoakaan kuin että "ei täältä tunnustelemalla mitään löydy".

Kommentit (4)

Vierailija

Kai olet itse kattonut ettei itse nännissä ole mitään haavaumaa?
Voi meinaan olla jos iho on kuiva että rintsikat olisivat hinkanneet haavauman ja sen takia olisi löytynyt verta rintsikoista.

Vierailija

nibzu, toki tarkastin rinnan haavaumien varalta heti, mutta mitään näkyvää ei siinä ollut. Tietysti on pieni mahdollisuus että pikkuinen haavauma olisi tullut jo pari päivää ennen kun huomasin jäljen rintsikoissa, eikä mitään näkyvää enää olisi ollut...olen myöskin seuraillut nyt nämä pari päivää tilannetta, mutta mitään enempiä nesteitä rinnasta ei onneksi ole tullut.

Vierailija

Itselläni oli kanssa joskus vuosia sitten samalainen tilanne. Siinä oli vaan syynä ihan haavauma, joka näkyi ihan selvästi. En edes käynyt lääkärissä. Suosittelen laittamaan sen nimistä voidetta kun Bepanthen, sitä saa apteekista ilman reseptiä. Se on sellaista tosi rasvaista voidetta, joka parantaa ihon pintahaavoja todella tehokkaasti. Käytän sitä itse tällä hetkellä huuliin, sillä pakkanen saa huuleni todella rohtumaan. Silloin aikoinaan, kun se haavauma oli, käytin myös tätä voidetta ja haava parani. Jos se iho on kuiva, niin tämä voide auttaa siihen. Käy ihmeessä ostamassa, maksaa sellaisen 7€ pienin puteli ja on todella riittoisaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat