Naisille: viehättävätkö naiset teitä?

Vierailija

Siis oon aika avaramielinen. Rupesin miettimään, että ajatteleeko kukaan muu nainen seksiä toise naisen kanssa? entä oletteko nänyt seksiunia naisista? Voisin ajatella olevani bi-henkinen, mutta oon aina ihastunut kuitenkin toiseen sukupuoleen, vaikka tosin tuntuu, että olisin voinut ihastua ehkä naiseenkin, jos olisin tiennyt tämän olevan lesbo tai bi.

Tiedän aika varmasti, että jossain elämän vaiheessa aion harrastaa seksiä naisen kanssa-ainakin kokeilun vuoksi. Kysymys heteronaisille siis: Oletteko koskaan ajatellut harrastavanne seksiä naisen kanssa? Enkä meinaa sillai mitenkään hypoteettisella tasolla.

Kommentit (9)

Vierailija

Tottakai. Ja musta se on ihan normaalia, eikä se tee musta biseksuaalia, koska en usko et voisin ikinä tuntea mitään erityistä naista kohtaan.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Kyllä :) ja paljonkin. Monta kertaa olen miettinyt miltä tuntuisi olla naisen kanssa, mutta... Eipä ole löytynyt naista jonka kanssa voisi kokeilla seksiä. Kavereistani yksi on bi, mutta en kuitenkaan pystyisi hänen kanssaan tekemään mitään.
Unia näen paljonkin naisista. Ja sitten vielä sekin, että tyydyttäessä itseäni viehätyn naisten katsomisesta enemmän kuin miesten.

Vierailija

mäkin fantasiois ehdottomasti kiihotun enemmän naisista. baareis tai kadul saatan jäädä kattomaan jos on joku tosi kaunis nainen, mut sillon enemmän katon sitä muoti-näkökulmasta siis tarkotan et millanen hiustyyli, voisko sitä kokeilla ittelläkin jne jos ymmärrätte mitä meinaan. En vois kuvitella että oikeesti harrastaisin seksiä naisen kanssa,sei vaan tuntuis hyvältä, vaik mul ei ole mitään ite lesboja vastaan.

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Kyllähän tuo mielenkiintosta olis, kyl mä useinkin ajattelen et millastahan se olis. Mielestäni naisen vartalo on kauniimpi kuin miehen, joten kiihotun enemmän itsetyydytyksessä naisten katsomisesta...

Mutta en usko kuitenkaan voivani ihastua/rakastua naiseen.

Vierailija

Kuten edellä on vastailtu kiihotun itsekin itsetyydytyksessä paljon enemmän ajatellessani naista kuin miestä. Olen naispuolisen ystäväni kanssa muutamaan otteeseen seksiä harrastanutkin ja se on ollut mahtavaa! Ehkä pääosin siksi, että olemme kumpikin heteroita eikä seksi ole vaikuttanut ystävyyteemme ollenkaa negatiivisesti. Ennemminkin vain syventänyt sitä. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan seksiä naisen kanssa!

Vierailija

Ajattelen kyllä ja joskus nuorena kaverin kans jotain kokeiltii. Mut se oli vaan sellasta pientä säätämistä, kyllä määkin haluaisin joskus vielä ihan kunnolla harrastaa seksiä naisen kanssa. Mutta en usko että voisin ikinä kuitenkaan ihastua naisee.

Vierailija

Vaikka olen seurustellut naisen kanssa, niin pidän silti itseäni enemmän heterona. Syvää rakkautta en osaa oikein tuntea muita kuin miehiä kohtaan. Koen itseni naisellisemmaksi miesten joukossa ja enemmän "äijämäiseksi" naisten seurassa.
Mutta, aina naiset minua viehättävät. Katson heitä juuri niin, kuin miehetkin katsovat; vartalon muotoja, rakennetta, kehon kantamista, kasvojen muotoja, ilmeitä ja kaikkia niitä naisellisia ominaisuuksia, mitkä naisen tekevät naiseksi.
Mielelläni harrastaisin uudelleen seksiä naisen kanssa, jos mahdollisuus tulisi.
Mutta parisuhdetta en alkaisi naisen kanssa enää edes harkitsemaan. Mies on parempi kumppanina.

Vierailija

Omat mieltymykseni ovat aika lailla samaa sarjaa edellisten kirjoittajien kanssa.. Fantasioin joskus naisista ja tavallaan haluaisin joskus päästä kokeilemaan seksiä naisen kanssa, mutta en missään nimessä koe olevani bi-seksuaali. En voisi kuvitellakaan ihastuvani/rakastuvani naiseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat