Raskaana(ko?)

Vierailija

Eli kuukautiseni on todella epäsäännölliset kierto on vaihtelevasti 30 päivästä 60 päivään. Nyt on menny jo reilu 60 päivää eikä menkat ole vieläkään alkaneet ja oon tehny kaksi biocard merkkistä raskaustestiä molemmat ovat näyttäneet negatiivista. Nyt kuitenkin painoni on noussut vajaa kilon ja tuntuu että maha olisi kasvanut. Hyvin mahdollista että kuvittelen vain että maha on kasvanut tai että on raskausmahan näköinen toivon ainakin niin että kuvittelen vain ja voihan mahan kasvu tiestysti ihan lihomisestakin johtua. Rinnatkin ovat nyt olleet kipeät.

Olin siis viimeeksi marraskuussa yhdynnässä jolloin myös viimeiset menkatkin ovat olleet. otin jälkiehkäisypillerin 36 tunnin päästä yhdynnästä ja olen tehnyt kaksi raskaustestiä jotka näyttävät negatiivista.

Voiko kuitenkin olla jokin mahdollisuus että olisin raskaana?

Tämä asia stressaa itseäni todella paljon.

Kommentit (2)

Vierailija

Jos et kahden raskaustestinkään jälkeen ole varma mene terveyskeskukseen jossa tehdään testi verikokeella.
Mielestäni kyllä on todella epätodennäköistä että olet raskaana koska olet yhdynnän jälkeen ottanut jälkiehkäisypillerin ja kaksi testiä näyttää negatiivista,

Stressi vaikuttaa myös kovin paljon kuukautiskiertoon joten se voi myös olla syy etteivät kuukautisesi ole alkaneet vielä.

Vierailija

Oon samaa mieltä nibzun kanssa. On tosi epätodennäköistä, että olisit raskaana, mutta koska asia tuntuu sua kovasti painavan, niin mene ihmeessä terveyskeskukseen teetättämään kunnon raskaustesti. Saatpahan ainakin mielenrauhan.

Muista, että turvotus ja rintojen arkuus voi johtua myös siitä, että menkat ovat pian alkamassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat