neuvoja kaipaava!!?

Vierailija

olen tapaillut miestä joka on minua 6vuotta nuorempi ja ainut asia mikä meidän välillä menee huonosti niin on seksi.
mies on jotenkin tosi ujo,arka ja epävarma itsestään. minkä ihan itse on myöntänyt minulle.
olen itse todella intohimoinen ihminen ja kaipaan räiskyvää lempeä enkä mitään peiton alla pimeessä rauhallista rakastelua.
en tiedä kuinka saisin miehen näyttään sen "villinkin" puolensa koska kuitenkin uskon että hänessä se on ja hän itsekkin sen kyllä myöntää mutta myös senkin myöntää että koko elämänsä hänelle seksi on ollut tietynlaista jännittävää painetta kun on niin epävarma itsestään.
pelkään että tämä asia ajaa meidän erilleen tai tekee meistä vain kavereita kun kuitenkin se on tosi iso osa suhdetta.
antakaa vinkkejä joita voisin miehelleni antaa jotta saatais petiin kunnon sutinaa!! ;P

Kommentit (4)

Vierailija

No mies ei voi muuksi yhtäkkiä muuttua. Luulen, että asia korjaantuu ajan kanssa kun mies saa hankittua itselleen enemmän itsevarmuutta. Eli jos haluat rohkeamman miehen, vahvista hänen itsetuntoaan. Kehu, kerro rakastavasi (jos rakastat siis :) ) jne. Älä ainakaan jatkuvasti hoputa miestä ja ole aina vaatimassa sitä räiskyvää intohimoa, sillä kukapa silloin ei tuntisi, että ei riitä toiselle? Onko miehellä paljon seksikokemusta ennen sinua? Jos ei niin luulen, että mies rohkaistuu ajan kanssa kokemuksen karttuessa. Sitä odotellessa, ota ohajat itse käsiin :P ?

Vierailija

Oon samaa mieltä eleanooran kanssa. Miestä varmasti jännittää se, että sinä olet häntä kokeneempi ja taitavampi ja tiedät, mitä haluat. Koska yleisen ennakkoluulokäsityksen mukaanhan miehen pitäisi olla jonkinlainen "johtaja" sängyssä, hänen pitäisi osata ottaa ohjat käsiinsä. Ehkä tilanne vähän nolottaa häntä, kun hän ei osaa, vaikka "pitäisi".

Jos teillä kerran muutoin menee hyvin eikä suhteessa ole kyse pelkästä seksistä, niin anna ihmeessä miehelle aikaa. Opasta häntä ja näytä, että nautit, kun nautit.

Jos kuitenkin itse pidät jostain erityisen räiskyvästä seksistä (tyyliin että roikutaan mustat sukkahousut päähänvedettynä verhotangosta) niin kaikista ihmisistä ei siihen ole, eikä heitä voi siihen kouluttaakaan, jos he eivät yksinkertaisesti pidä siitä. Toiset vain tykkäävät rajummasta kuin toiset. Koita siis selvittää, johtuuko miehesi ujous pelkästä epävarmuudesta ja kokemuksen puutteesta, vai siitä, että hän vain on luonteeltaan sellainen, että pitää myös hiljaisesta ja rauhallisesta seksistä.

Vierailija

siis tämä mies on ollut muutaman vuoden parisuhteessa ennen minua ja harrastanut paljon yhdenkin illan juttuja. että kyllä hänellä kokemusta on seksistä. hän kerran vähän avautui ja kertoi että seksi on aina ollut hänelle jotenkin vaikea asia tai miten hän nyt sen sit sanoi mutta juurikin varmaan paljon tarkoitti sitä että kun on niin epävarma itsestään niin ei uskalla antaa itsensä heittäytyä sen vietäväksi.
olen sitäkin hänelle sanonut sitä että auttaisiko se tekemään hänestä rohkeamman ja saamaan sen estot pois jos minä näin aluksi ottaisin "ohjat" mutta sano vain että ei usko.
täytyy varmaan vain toivoa että hän saisi enemmän itseluottamusta kun tutustutaan paremmin kun en kuitenkaan haluaisi että tämä ajaisi midät erilleen kun nyt tuntuu kovasti ainakin tuovan tietynlaista painetta meidän välille..=(

Vierailija

Voin sanoa, että miehet ovat seksin suhteen hyvin ujoja, jos mukana on tunteita. Monella on epävarmuutta sen suhteen, että tekeekö oikein, nauttiiko nainen hänestä, osaako sitä mitään, koskeeko oikein, sattuuko naiseen, jnejne. Miehelle ei tarvitse tapahtua sänkyhommissa kuin muutama takapakki (nainen ei innostu, naista sattuu, nainen sanoo pahasti miehen tekemisistä tai alkaa väärällä hetkellä opettamaan oikeanlaisia otteita) ja miehen seksuaalinen käyttäytyminen muuttuu pitkiksi ajoiksi. Näistä ongelmista pääsee kuitenkin yli, jos vaan kumppani jaksaa panostaa ja mies itse jaksaa yrittää.

Sinun tapauksessasi kannattaisi lähteä liikkeelle siitä, että et mainitse, miten haluaisit kovempia otteita, tai että mies ei ole villi. Se, että osoitat miehellä olevan puutteita tai että toivoisit jotain toisenlaista käyttäytymistä, lisää miehen epävarmuutta itsestään. Myös se, että kysyt suoraan, että pitäisikö sinun olla sitten se hallitseva osapuoli, lisää miehen alemmuuskompleksia. Sen sijaan, anna asioiden olla, vaikka seksistä pitää ja kannattaa puhua, ei se aina kuitenkaan edistä asioita. Joskus on vaan parempi toimia.
Kannattaa kokeilla sitä, että jumaloit miestä. Himoitse häntä ja osoita se. Koskettele ja kiusoittele. Hymyile ja kerro, kuinka hän sytyttää sinut jo pelkällä olemuksellaan. Mutta kuitenkin niin, ettei mies koe oloaan ahdistuneeksi, eli liian päällekäyväksi ei saa ruveta. Miehen epävarmuus johtunee varmasti siitä, ettei hän ole saanut kokea olevansa kiihottava ja syvimpien halujen kohde vaikka onkin seurustellut ja naisten kanssa peuhannut. Miehen itsetuntoa myös hivelee se, että katselet häntä ihailevasti, kerrot kuinka hänen kehonsa on komea/kaunis, kuinka hän tuoksuu hyvälle ja miten hänen kehonsa lämpö tuntuu hyvältä omaa kehoasi vasten. Sänkypuuhissa osoita selkeästi nauttivasi Kaikesta, mitä mies tekee ja samalla aktiivisesti tuota nautintoa hänelle. Näytä, että nautit siitä, että hän nauttii ja että saat tuottaa hänelle nautintoa. Nämä toimet eivät toki automaattisesti tee miehestä villiä seksipetoa, mutta pikkuhiljaa itsetunto vahvenee ja usko siihen, että Sinä halua Häntä ja että hän kykenee täyttämään toiveesi, vahvistuu. Pikkuhiljaa miehen egon vahvistuessa voit seksin aikana voihkia hänelle toiveitasi, mutta kuitenkin niin, että se jää miehen päätettäväksi, haluaako hän tehdä niin. Näin mies ei koe ahdistusta vai ala epäilemään omia taitojaan.

Näin sain oman mieheni aikanaan ujosta pojasta itsevarmaksi urooksi sänkykammarin puolella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat