en kiihotu/kostu??

Vierailija

Olen ottanut uuden kumppanini kanssa harppauksen eteenpäin eli siirtynyt noihin petipuuhiin... jotenkin joka kerralla vaan tuntuu että mikään ei onnistu. En kiihotu oikein mistään kunnolla, ja emättimeni on kuulema liian kuiva. joten miehen välinettä ei olla voitu edes yrittää :P kysymys ei ole siitä ettenkö haluaisi seksiä. mutta en vaan kiihotu mistään? Suuteleminen ei ole mitenkään erityisen kiihottavaa, sormettaminen on ihan jees mutta en tunne mitään erikoista mielihyvää (+ että kaksi sormea jo alkaa sattumaan...) :/ harmittaa tilanne tosi paljon, kun pidän miehestä niin kovasti. asia hkä johtuu myös siitä että aikaisempia kokemuksia ei ole..? alkaa turhaittamaan. anyone?

Kommentit (12)

Vierailija

No omasta kokemuksesta puhun, että toi voi johtua ainakin kahdesta seuraavasta:

a) Sua jännittää ja sulla on paineita siitä, kun joka kerta seksin alkaessa pelkäät, ettet kostu. Kun alitajuntaisestikin jännität, niin homma ei onnistu. Jos vain pystyt, niin koita olla ajattelematta asiaa. Voitte jonkin aikaa yrittää harrastaa seksiä siten, että sovitte jo etukäteen, että ette harrasta yhdyntää. Silloin sulla ei ole mitään paineita kostumisesta, jolloin se voi yhtäkkiä tapahtua itsestäänkin.

b) Sun ehkäisy vaikuttaa kostumiseen. Mut ainakin piti rutikuivana ensin Nuvaring ja sitten Mercilon. Voit soittaa gynelle ja kysyä omasta tilanteestas, että voiko sun käyttämä ehkäisy vaikuttaa asiaan (olettaen siis, että käytätte jotain muuta kuin kondomia tai keskeytettyä yhdyntää.)

Vierailija
iiiiina

Hommatkaa liukkaria. Siitä on hyvä apu pelkissä esileikeissäkin, jos et muuten kostu.

Komppaan iiiiinaa. Liukkaria vaan kehiin. Se että ei tunnu missään, voi johtua osittain siitä, että paikat ei kostu niin paljoa, että alkaisi tuntua kunnolla hyvältä. Toisaalta jonna88:n pointti ehkäisystä on myös hyvä. Itelle teki Cerazette-minipillerit sitä, että ei haluttanut ollenkaan ja seksi tuntui mitäänsanomattomalta.

Vierailija

Ei siihen mtn likkaria tarvita. Harrastatte esileikkiä, mies sormettaa ja yms mutta jos et kostu niin ota poikaystävältäsi suihin vähän aikaa niin sisään pääsy on jo sillä kuitattu. Itse käytämme tätä jos olemme harrastaneet seksiä jo monta kertaa samana päivänä enkä enää kostu, otan mieheltäni suihin vähän aikaa ja mies pääsee sisällesi liiankin helposti ;) koittakaaas ;) mies nauttii suihin otosta ;)

Vierailija

kiitos vastauksista! suhde on niin alkuvaiheessa ettei oo tullu hankittua vielä mitään pillereitä yms... että siitä ei ainakaan voi johtua. en oo löytänyt oikeen mitään mistä sytyn? ehkä se on toi alitajuntainen jännitys. tai sitten en oo keskittyny. muttamutta ehkä tämä tästä lähtee käyntiin, tuskin oon ainut ongelmani kanssa. Lisää? =)

Vierailija

Mulla on välillä sama ongelma vaikka olenkin poikaystäväni kanssa seurustellut jo melkein kaksi vuotta! Huomaan itse että kun mietin liikaa asiaa ja stressaan että tulenko märäksi niin ei ainakaan toimi! toisaalta on todella vaikeata olla miettimättä asiaa o.O Paras temppu mikä meillä toimii on se että poikaystäväni antaa mulle suuseksiä, silloin tuun todella märäksi kun en voi muuta miettiä kun sitä mielihyvää ;)

Vierailija
Puputin
Paras temppu mikä meillä toimii on se että poikaystäväni antaa mulle suuseksiä, silloin tuun todella märäksi kun en voi muuta miettiä kun sitä mielihyvää ;)

Sama täällä, mutta en ujouteni vuoksi suostu useinkaan, vaikka poikaystävä sitä ehdottaakin, kun pelkään, että sille tulee traumat hajusta/mausta/jostain... :D Vaikka kerran on jo kokeiltukin! Typerä minä...

mari-
Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

Kuka ees  haluaisi käyttää keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona vaikka se toimisikin (vaikkei todellakaan voi varmasti toimia), sehän se kaikista spektaakkelisinta on ku purkauksen jälkeen lysähdetään huohottaen yhteen ku mies on vielä sisällä ;) ah.

Vierailija

Joo itsekin huomaan välillä kärsiväni samasta ongelmasta,mutta se johtuukin juuri jännittämisestä. Eikä liukastevoiteet ole pakolliset,koska sylki ajaa saman asian!

Suihinotto ennen seksiä on hyvä tapa hoitaa kostutus luonnollisesti...;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat