Naamarasvaa etsimässä!

Vierailija

Eli itsellä on sekaiho; rasvoittuu helposti, näppyjä silloin tällöin, mutta myös vähäsen atooppinen ja herkkä. Tarvitsisin jonkun naamarasvan meikin alle, voisko joku suositella jotain hyvää ja suht edullista rasvaa? On ollut nyt semmosta Bodyshopin rasvaa, mutta tahtoisin kokeilla jotain uutta ja oon ihan eksyksissä kauppojen kosmetiikka-osastoilla ! :D
kiitos etukäteen!:)

Kommentit (10)

Vierailija

Itelläni on myös atooppinen iho ja kasvojen iho on sekä kuiva että helposti rasvoittuva ja kiiltävä eli ei kauheen helppo combo :D Mä olen käyttänyt Lumenen natural coden sitä kasvorasvaa joka on ihan hyvää mutta tällä hetkellä ylivoimainen ykkönen on dermosilin vitamin E-kasvovoide, joka on ihan huippu. Ei oo kallista (muistaakseni alle kympin puteli), ainoa miinus että sitä saa ainoastaan netistä tilattuna.

Vierailija

Ite oon ihan vasta löytänyt itselle sopivan voiteen, nimittäin Nivean pure&natural. Lisää tietoa löydät osoitteesta

http://www.nivea.fi/Products/Face-Care/pure-and-natural/pure-and-natural...

Voide tuntuu aluksi aika rasvaiselta, mutta toimii lopulta kuitenkin meikinkin alla hyvin. Imeytyy nopeasti ja kosteuttaa näin talvellakin riittävästi. Ihosta tulee sileä ja hoidetun tuntuinen. Tästä tuli ehdottomasti mun suosikkituote, ja oon etsiny sellaista vuosikausia.

Nivea mainostaa tuotetta kertomalla että "Voide palauttaa välittömästi ihosi luonnollisen ja terveen hehkun." Se kuulostaa hirveältä mainosshaisselta, mutta itse kyllä allekirjoitan väitteen täysin.

Hinta taisi vapaa valinnassa olla noin 8e/50ml.

Vierailija

Ihan apteekin Humektan-perusvoide vois olla kokeilemisen arvoinen. Sopii varmasti herkällekin iholle mutta ei rasvoita eikä aiheuta näppyjä. Sitä saa eri kokoisissa purkeissa, pienin koko ei montaa euroa maksa. Vaikka se on perusvoide niin toimii hyvin myös meikin alla ja tarvittaessa voi rasvata samalla rasvalla muitakin paikkoja. Sitä voi käyttää myös meikin poistoon eli erityisesti matkoilla tosi kätevä :)

Vierailija

Kannattaa kokeilla herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita. Oma suosikkini on Lumenen Sensitive touch sarjan rauhoittava kosteusvoide, erityisesti talvella. Maksaa muistaakseni 15-20 euroa. Kesällä käytän Lumenen Arctic aqua sarjan tasapainottavaa kosteusemulsiota. Voit käydä katsomassa tarkemmat tuoteselosteet suoraan lumenen sivuilta (http://www.lumene.fi/)

Vierailija

Heips! Mietin että mitähän Bodyshopin rasvoista sä käytät? Mulla on varmaan aika samanlainen iho kuin sulla ja oon käyttänyt Bodyshopin E-vitamiini sarjan tuotteita ja siis myös sitä e-vitamiini kosteusvoidetta ja oon todennut sen tosi hyväksi ja just sopivan kosteuttavaksi (käytän sitä sekä aamulla että illalla). Muistelen että Bodyshopista voi saada myös näytteitä, ellet tahdo ihan suoraan ostaa kokonaista purkkia.

Tässä vielä linkki siihen e-vitamiini sarjaan:
http://www.thebodyshop.fi/tuotteet-kasvot-e-vitamiini.shtml

Vierailija

Oletko tutustunut Avonin tuotteisiin sieltä löytyy tuotteita erilaisille ihotyypeille hinta/laatusuhde tuoteilla on mielestäni hyvä.
Jos kiinnostuit niin lähetä yhteystietosi sähköpostiini niin lähetän sinulle uusimman kuvaston jotta voit tuotteisiin tutustua kaikessa rauhassa.

Ystävällisin terveisin
Eija
eijam.koskinen@pp.inet.fi

Vierailija

Mä käytän vichyn apteekista saatavaa voidetta ja se on tosi hyvä ainakin omasta mielestäni! eikä sekään kallis ole vaikka se on apteekista. Kantsii kysellä ihan apteekin henkilökunnalta ja kertoo niille sun ihosta niin ne löytää sulle parhaiten sopivan!

Vierailija

Itellä on kans sekaiho, joka myös talvella kuivuu helposti. Käytän iltaisin kasvojen pesun päälle ihan apteekin perusrasvaa, Apo Base (tai sinne päin oli nimi), maksaa n 6e. Aamusin meikin alle laitan Nivean Control Shine!-rasvaa (n 5e), joka tekee ihosta matan eikä naama ala kiiltämään.

Nämä on ainaski mulla toiminu näin talvella. Atooppisesta ja herkästä ihosta en osaa sanoa mitään... Mut tässäpä jotain vinkkiä :)

Vierailija

Erisanin voiteet on huippuja! Ja halpoja. Tosin purnukoiden ulkonäkö ja rasvojen haju ei välttämättä innosta ostamaan. Minulle ne ovat kuitenkin olleet ainoat, jotka eivät ärsytä ihoa ja jotka eivät synnytä lisää finnejä. Suosittelen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat