Seksistä pidättäytyminen & pettäminen...

Vierailija

Kaverini on pidättäynyt seksistä, koska haluaa pysyä neitsyenä. Hän on seurustellut nyt reilut pari vuotta poikaystävänsä kanssa, ja heillä menee todella hyvin ja he ovat mitä täydellisimmältä vaikuttava pari, ovat aikeissa muuttaa yhteen tämän vuoden aikana ja sitä rataa. Vaikka kaverini ei pillua ole antanut, on mies pysynyt uskollisena mukana suhteessa, sillä he rakastavat toisiaan ja hän kunnioittaa tyttöystävänsä päätöstä.

Nyt sitten viikko sitten tämä kaverini oli ollut laivalla tyttöporukan kanssa ja mennyt pettämään poikaystäväänsä kännipäissään jonkun random jätkän kanssa... Pitäisikö tästä kertoa? Mies on kuitenkin pysynyt uskollisena ja rakastaa tyttöystäväänsä, en haluaisi pilata tätä hienoa suhdetta paljastamalla tuota pettämistä. Kuitenkin se on vain yksi kerta, kaverini on vakuutellut minulle ettei pystyisi enää toiste pettämään. Selittänyt, että kontrolli vain karkasi humalassa. Hän ei aio kertoa, koska pelkää tulevansa ehkä jätetyksi, sillä mies ei välttämättä pitäisi asiasta.

Mitä teen, pilaanko hienon suhteen kertomalla miehelle? Mies ei ansaitsisi kuulla tätä, sillä heillä menee niin hyvin. En haluaisi pilata heidän tulevaisuuttaan, kun kerran tämä kaverinikaan ei aio sitä tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse neuvoisin kertomaan tälle miehelle. Mies kuitenkin on kiltisti odottanut hetkeä joka on naiselle oikea ja vielä täysin uskollisesti ja ystäväsi kuitenkin meni ja petti tätä miestä toisen kanssa.

Mies luultavasti kuitenkin jotakin kautta kuulee joskus ja myöhemmin siitä saattaa olla paljon enemmän haittaa.
Jos suhde on oikeasti todella hyvä he pääsevät pettämisestäkin yli.

Kannattaa kertoa tai sanoa ystävällesi että kertoo koska valehteleminen on vielä pahempi kuin pettäminen.

Vierailija

Aika kaksipiippuinen juttu. Itse en ehkä kertoisi, koska mielestäni tuo on kuitenkin pariskunnan välinen asia, enkä välttämättä haluaisi puuttua asiaan. Ilmaisisin kuitenkin mielipiteeni asiasta ystävälle eli: ei ollut oikein tehty ja olisi syytä hänen itse kertoa tapahtuneesta. Selittäisin myös, että todennäköistä on, että asia voi paljastua kuitenkin joskus myöhemmin. Suhde ei myöskään perustu luottamukselle, jos toisella on noinkin suuri luuranko omassa kaapissaan.
Miehellä on mielestäni täysi oikeus tietää tapahtuneesta, mutta tosiaan aika hankala mennä toisten asioihin puuttumaan.. Tämä tosin on vain oma mielipiteeni.
Mutta nyt, kun aloin miettiä omalle kohdalleni, niin luultavasti haluaisin tietää jos minua olisi petetty ja jos omalla kumppanillani ei olisi selkärankaa sitä kertoa, niin kyllä haluaisin kyllä kuulla siitä, vaikka se sattuisikin todella paljon ja suhteelta menisi aika pitkälti pohjat kokonaan. Asia on aina pahempi jos sen kuulee joltain toiselta.

Vierailija

Itsellä on aina ollut jyrkkä linja asian sen suhteen, että aikuisten ihmisten välisiin suhteisiin ei kannata puuttua. Jokainen kusee oman elämänsä ja oppii siinä virheistään. Omassa kaveripiirissä oli tällainen hieman vastaava tapaus, jossa "Leena" sitten kertoi "Reetalle", että "Pekka" on pettänyt häntä. Lopputulos oli se, että Leenalla meni välit poikki molempiin. Reetta suuttui ja haukkui Leenan kateelliseksi ja valehtelijaksi kovin sanoin ja Pekkaa otti liikaa päähän se, että vakuutteluista huolimatta Leena oli mennyt kertomaan totuuden.

Kyllä minua itseäni ottaisi tosi paljon päähän jos ystävälleni uskoutuisin jostain näinkin karseasta asiasta, ja sitten tämä kertoisi. En varmasti luottaisi häneen enää. Eli jos kerrot, niin on mahdollista, että menetät kaverisi. Suosittelen, että varovaisesti painostaisit häntä puhumaan asiasta poikakaverilleen. Jos haluat olla tosi ystävä, tuet häntä teki hän mitä tahansa. Hän kärsii aivan taatusti ja syystäkin nyt, joten tukeminen on paikallaan.

Vierailija
nibzu1

Jos suhde on oikeasti todella hyvä he pääsevät pettämisestäkin yli.

Huhhuh. Ei tuosta voi päästä yli jos on kuuliaisesti jo yli kaksi vuotta odottanut ja kunnioittanut naisen neitsyenäpysymistä. Ja sitten tämä paneekin jotain täysin randomia rakastamansa poikaystävän yhä odotellessa. Ei hyvää päivää. Itselläni jos ei itsemurha olisi todella lähellä, niin ainakin syvä masennus...

opossumi

Ilmaisisin kuitenkin mielipiteeni asiasta ystävälle eli: ei ollut oikein tehty ja olisi syytä hänen itse kertoa tapahtuneesta. Selittäisin myös, että todennäköistä on, että asia voi paljastua kuitenkin joskus myöhemmin.

Todennäköisesti yllätys voisi olla melkoinen kun sitten viimein tyttö päättää menettää "neitsyytensä" tuon vuosia uskollisen odottaneen hepun kanssa ja "Ainiin, silloin kun oltiin tytsyjen kanssa laivalla, niin annoinkin jollekin randompanolle neitsyyteni. Tuskinpa nämä odottamasi vuoden mitään haittaavat? Saathan kuitenkin kunnian olla hopeasijalla!"

Morgan

Kyllä minua itseäni ottaisi tosi paljon päähän jos ystävälleni uskoutuisin jostain näinkin karseasta asiasta, ja sitten tämä kertoisi. En varmasti luottaisi häneen enää. Eli jos kerrot, niin on mahdollista, että menetät kaverisi. Suosittelen, että varovaisesti painostaisit häntä puhumaan asiasta poikakaverilleen. Jos haluat olla tosi ystävä, tuet häntä teki hän mitä tahansa. Hän kärsii aivan taatusti ja syystäkin nyt, joten tukeminen on paikallaan.

Aivan. "Hienoa että menit pettämään. Teit aivan oikein jakaessasi neitsyttoosaasi jollekin randomille, vaikka poikaystäväsi on uskollisena kunnioittanut päätöstäsi ja odottanut jo yli kaksi vuotta. Oikein hänelle. Kai käytitte kortsua, tai no samapa tuo kun vain kerran polkaset jotain pillun perässä juoksevaa miestä. Eihän hänellä voi tauteja olla... Ymmärrän että kärsit, joten kannattaa pitää tämä sisälläsi, jottei poikaystäväsi. Ehkä hän ei edes tajua ettet ole enää neitsyt kun joskus haluat raukkautesi kanssa jakaa tämän kauan odotetun ja ihanan ''ensimmäisen'' kerran".
Itsehän taas en voisi kuvitellakaan luottavani näin karsean tempun tehneeseen kaveriin. Tuo on oikeasti jo niin julmaa ja sairasta, että huh huh...

Vierailija
Häker

Morgan

Aivan. "Hienoa että menit pettämään. Teit aivan oikein jakaessasi neitsyttoosaasi jollekin randomille, vaikka poikaystäväsi on uskollisena kunnioittanut päätöstäsi ja odottanut jo yli kaksi vuotta. Oikein hänelle. Kai käytitte kortsua, tai no samapa tuo kun vain kerran polkaset jotain pillun perässä juoksevaa miestä. Eihän hänellä voi tauteja olla... Ymmärrän että kärsit, joten kannattaa pitää tämä sisälläsi, jottei poikaystäväsi. Ehkä hän ei edes tajua ettet ole enää neitsyt kun joskus haluat raukkautesi kanssa jakaa tämän kauan odotetun ja ihanan ''ensimmäisen'' kerran".
Itsehän taas en voisi kuvitellakaan luottavani näin karsean tempun tehneeseen kaveriin. Tuo on oikeasti jo niin julmaa ja sairasta, että huh huh...

Mulla on kyllä sellainen kokemus elämästä, että jokainen tekee joskus virheitä ja joskus helvetin pahojakin virheitä. Sellaisina hetkinä ystävät eivät hylkää toisiaan. Itse olen tukenut alkoholi-ongelmaista ystävääni pitkään, joka siis kännissä petti milloin ketäkin, kihlatunkin vaihtoi miehen parhaaseen ystävään ensin salaa ja sitten julkisesti. Jos en olisi tukenut häntä, hän olisi nyt taatusti rapajuoppo. On ottanut oppiakin kokemuksistaan ja on nyt ihan töissäkin. Ystäväni puolestaan tuki minua kun itse aikoinani sähläsin rankastikin ja satutin useita ihmisiä teoillani. Tämän takia olen sitä mieltä, että ystävien ei kuulu tuomita, sillä aikuiset ihmiset tajuavat itsekin, että nyt tuli mokattua pahemman kerran.

Ei oikein kyllä selvinnyt, että oliko tämä pettänyt henkilö pelkkä kaveri vai ihan oikeasti hyvä ja läheinen ystävä. En minäkään välttämättä tällaisessa asiassa pelkkää kaveria tukisi, mutta sen vähemmän haluaisin sotkeutua hänen parisuhdeasioihinsa. Ystävät ja kaverit ovat kuitenkin eri asia, ainakin minulle.

Vierailija

Mikä oikein ja mikä väärin? Kas siinä pulma.

Minulla on kaksi ystävää, jotka pettivät poikaystäviään viimevuonna..toinen pettää edelleen..elää tavallaan salasuhteessa!! Kun ystäväni alkaa kertomaan tästä miehestä asioita en oikein kommentoi näihin millään lailla!! Minua suututtaa, että ystäväni tekee kihlatulleen tälläista!!!! En ikinä voisi itse asua kihlattuni kanssa jos olisin mennyt häntä pettämään. Ystäväni käy toisen miehen luona aina kun vain on tilaisuus..joskus ihan vain juttelemassa ja joskus harrastamassa seksiä! Minua ärsyttää ihmiset jotka väittävät rakastavansa todella omaa kultaa ja silti hyppivät muiden sängyssä. Se EI OLE aitoa RAKKAUTTA!

Mielestäni kaverisi miehen olisi hyvä saada tietää, minua suoraan sanoen VITUTTAISI jos itse olisin säästänyt iseäni miehelleni ja hän olisi kännissä hypännyt jonkun horon sänkyyn! Itse en ole ystävieni miehille kertonut pettämisesta, koska ajattelen niin, että omapahan on elämänne pilatkaa se jos haluatte, mutta tämä tarina on jo liian julma ja tässä tilanteessa kyllä kertoisin!!!!

Vierailija

normaalissa pettämis tilanteessa miettisin kyllä kahdesti ennen kuin menisin lavertelemaan pettämisestä, mutta mies on uskollisesti noudattanut naisen tahtoa ja odottanut kun tämä on valmis ja nainen vain kännissä heittää romukoppaan kaikki arvonsa ja pettää. Tilanne loukkaa miestä varmasti aivan uskomattoman paljon, mutta hänen kuuluu saada tietää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat