Sisään kasvavat ihokarvat

Vierailija

Käytän hyvää 5 teräistä höylää ja kuorin ihoani, silti heti sheivattuani esim sääreni ovat täynnä tummia pilkkuja, näyttää ihan sängeltä. Mitä apua sisäänkasvaville ihokarvoille??

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla on ihan sama ongelma ja samantien sääret näyttää taas ihan hirveiltä ihan kuin niitä ei ois ikinä sheivattukaan..
kaveri suositteli epilaattoria mutta eipä se mulle ainakaan ratkaisua tarjonnut.

Vierailija

Myös mulla oli ihan sama ongelma... yksi kaveri käski kokeilla sellaisia kylmävahaliuskoja ja ne on toiminut ihan tosi hyvin, oon käyttänyt niitä viime kesästä asti (muutaman kuukauden käytön jälkeen eron todella huomaa!). Niistä on tullut mulle kultaa kalliimmat! Kannattaa silti jatkaa kuorintaa, mutta ei tehdä sitä ihan heti karvanpoiston jälkeen. Ihanaa, että kohta vihdoin on taas kesä ja saa vahatut sääret saa kävellä vapaana ilman sukkuhousuja ja voi käyttää varvaskoruja!!! www.postikulta.com/kultakorut

Vierailija

Kannatta aina kuoria säärien iho hellävaroen ennen sheivaamista, jolloin ihon alla piileskelevät karvat nousevat pintaan ja ne lähtevät syvemmältä. Sheivaamisen jälkeen ihon rasvaaminen on välttämätöntä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat