Kreikkaan matkaseuraa, reissu tyttöjen kesken! :)

Vierailija

Hei!
Olen suunnitellut lähteväni alkukesästä matkalle Kreikkaan. Kohteena esim. Parga, Santorini tai Skopelos. En ole saanut innostettua ketään ystävääni matkaseuraksi, ja niimpä ajattelin jos lähtisin yksin, otan järjestelmäkamerani mukaan, ja lähden nauttimaan kulttuurista ja ihanista maisemista :) Kuitenkin, yksin on melko tylsää käydä ulkona, esim. syömässä tai kävelemässä. Ajattelinkin ihan spontaanisti kysäistä olisiko saman ikäistä naispuolista seuraa löytynyt vaikka täältä Cosmon sivuilta :)
Olisi kiva tutustua vaikka täysin uusiin ihmisiin, vaikka minnekkään seuramatkalle en ole valmis lähtemään marttakerho tyylisesti. Olisi hieno viettää mukava loma tyttöporukalla ja pitää hauskaa.
Olen siis 20-vuotias AMK opiskelija, ja kotoisin Joensuusta. Vastailkaa viestiin, ja vaihdetaan vaikka sähköpostiosoitteita! Greece is calling us! :)

Kommentit (1)

Vierailija

Ohoh, huomasin etten ollut rekisteröitynyt sisään kun kirjoitin tämän. Nimenä on vain anonyymi :D ELi nyt käyttäjätunnuksenikin näkyy :) Viesti uudestaan:

Kreikkaan matkaseuraa, reissu tyttöjen kesken! :)

Hei!
Olen suunnitellut lähteväni alkukesästä matkalle Kreikkaan. Kohteena esim. Parga, Santorini tai Skopelos. En ole saanut innostettua ketään ystävääni matkaseuraksi, ja niimpä ajattelin jos lähtisin yksin, otan järjestelmäkamerani mukaan, ja lähden nauttimaan kulttuurista ja ihanista maisemista Kuitenkin, yksin on melko tylsää käydä ulkona, esim. syömässä tai kävelemässä. Ajattelinkin ihan spontaanisti kysäistä olisiko saman ikäistä naispuolista seuraa löytynyt vaikka täältä Cosmon sivuilta
Olisi kiva tutustua vaikka täysin uusiin ihmisiin, vaikka minnekkään seuramatkalle en ole valmis lähtemään marttakerho tyylisesti. Olisi hieno viettää mukava loma tyttöporukalla ja pitää hauskaa.
Olen siis 20-vuotias AMK opiskelija, ja kotoisin Joensuusta. Vastailkaa viestiin, ja vaihdetaan vaikka sähköpostiosoitteita! Greece is calling us!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat