Sinkkuilu

Vierailija

Tälläinen keskustelu on varmastikin moneen otteeseen tänne tehty, mutta pistetään nyt uusi versio liikkeelle.

Elikkä kaikki sinkut ja miksei varatutkin, kertokaa teidän kokemuksia sinkkuna olemisesta, deittailusta, baari-illoista, kaikesta mitkä liittyy jotenkin sinkkuuteen.

Itse olen jokunen aika sitten eronnut pitkästä parisuhteesta ja sinkkuiluun tottuminen on hiukan hakoteillä vielä.
Tai toisin sanoen sinkkuuden "säännöt" :D

Olen päässyt hyvin vanhasta suhteesta yli ja uusia tuuliakin on jo puhallellut. Rakastan flirttailua, sitä kun en ole vuosiin voinut tehdä! On mukava saada miehiltä huomiota ja nyt sinkkuna oon saanut itsevarmuutta ihan mielettömästi lisää.

Mites te muut sinkut/eronneet, kuinka kauan teillä meni kunnes oli yhdenyön juttuja/uusia miehiä?
Entä missä olette tavanneet uusia miehiä, oletteko käyneet treffeillä, millaista on ollut? :)

Entä, pysyttekö tapailla monia samaan aikaan?
Tai, mikä on pisin/lyhyin aikasi sinkkuna?

Kommentit (3)

Vierailija

Olin sinkkuna aina 20 vuotiaaksi asti ja sen jälkeen olen seurustellut, nyt siis 21, syksyl 22

En tiedä mistä aloittaisin kommentoinnin. Itsekin rakastan flirttailua, mikä ei ole ollut ehkä paras asia seurusteluni suhteen. Olen saanut siitä vain kuulla,mutta kyllä sitä tuli sinkkuna tehtyä ja vieläki. Oi sitä ihanaa ja hieman kutkuttavaa tunnetta kun kaupungilla katsottua silmiin toista, vaikka ei ole aikaa puhua. Huomio muilta jätkiltä on aivan ihanaa, vaikka onkin parisuhteessa.

Bileillat ovat ihania sinkkuna.Melkein veikkaisin, että uskalsin itse pukeutua paljon paljastavammin sinkkuna. Kun/jos muut seurustelevat ja olet porukan ainoita sinkkuja, saa nauttia täysin kaikkien jätkien/miesten huomiosta ilman tunnon tuskia. Mielestäni naisten pitäs ottaa enemmän aloitetta ja kontaktia miehiin baarissa ja muuallakin. Jos se kassapoika tai naapurin upean näköinen komistus tulee vastaan, tervehdi menemään. Ja keksi tikusta asiaa, ei se ole niin paha. Tuntuu että Suomessa ei juuri arvosteta small talkia. :)

Sinkkuajoilta tulee myös mieleen ihanaan kirjaan uppoutuminen täysin. Ei tarvitse huomioida miestä juuri kun hän sitä haluaa.Voit katsoa juuri niin hassuja ja ihania leffoja juuri kun itse haluaa. Saa mennä ja käydä kokeilemassa miltä tuntuu käyä yksin baarissa - kannattaa ehdottomasti kokeilla, niin on aikaa katsella tarjontaa ja hyvä syy mennä juttelemaan jollekin komistukselle.Pyytää vaikka tanssimaan ;) Mutta ei ole kyllä kaveriporukan voittanutta!

Sinkkuaikana tutustuin miehiin mitä erikoisimmissa tilanteissa. Joo, baarissaki, mutta myös puoli vahingossa liikennevaloissa. Sekä kaverin kaveriin. Ei pidä asettaa liian korkeaa rimaa mieskandidaateille, muuten kukaan ei kelpaa eikä kiinnostu. Itsevarmuus on erittäin hyvä! Sillä pärjää pitkälle.

Vaikka näin turhaa kirjoittelenkin, mutta kannattaa olla positiivinen ja antaa itsevarmuuden näkyä tyylissäkin. Ota kontakteja, eläkä odota!
Kyllä useampia voi tapailla samaan aikaan, mutta liian vakavaksi ei kannata heittäytyä tuossa vaiheessa, sillä se näkyy kaikille osapuolille.

Itseltäni menisi suht kauan että tulisi kokeiltua yhden yön juttuja, tai sitten ei. :P Riippuu paljon kumpi jättää..

Vierailija

Haluan vielä ehdottomasti vinkata sinulle erään sivun. Tällä samaisella keskustelupalstalla, sivulla 38, kirjoitti Danni - nimimerkillä 20.05.2009 17:26 mm. sinkkuilun etuja. Tässä vain muutama:
Keskustelun aihe oli Sinkkuus. Check that out! :D

Sinkkuna on kivaa, kun
-Ei tarvitse ikävöidä toista
-Voi aina lähteä jatkoille ihan minne vaan
-Ei tarvitse miettiä tekemisiää festareilla
-Peitosta ei tarvitse tapella öisin

Vierailija

Olen luontainen flirtti - kaverieni mukaan flirttailen jopa silloin miehille, kun en sitä itse tajua :D Luontaiseen olemukseeni vain kuuluvat hymy, vitsailu ja small talk. Olen pitänyt sinkkuelämästä: voin jutella kaikille, mennä vapaasti jatkoille ja suudella ketä haluan. Pussailen siis kovasti kännissä :D

Nyt olen käynyt pari kertaa treffeillä saman miehen kanssa ja tuntuu, että olen lipumassa suhteeseen. Se on ihanaa! Voin jutella hänelle kaikesta, mennä hänen luokseen jatkoille ja suudella häntä aina kun haluan - kännissä ja selvinpäin. Minä jopa haluan rauhoittua bile-elämän suhteen.

Sekä sinkkuilussa että seurustulla on hyvät puolensa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat