Miten antaa kyytiä miehelle!?

Vierailija

Katsokaas kun mulla on ongelma kun makuuhuoneen puolella meillä menee jako niin, että mies vie ja mä vikisen, ja haluisin välillä hiljentää miehen mun käsittelyllä. Ongelma vaan on se, että mulla on vähän pienet eväät.. Tai siis en oikeen tiiä mitä kaikkee voisin tehdä?! Seksi on tosi hienoo ja sana rakastelu on saanu ihan uuden merkityksen, mut välillä haluisin olla se osapuoli joka ottaa ohjat käsii ja antaa kunnolla kyytiä...! Vinkkejä!!? :)

Kommentit (4)

Vierailija

Kun mies on päälläsi, kiepauta hänet (rajusti?) selälleen niin että istut hänen päällään. Älä anna miehen liikuttaa käsiään, tai edes suudella. Kiusoittele: suutele niskaa, kaulaa , näykkäse korvia. Jatka alaspäin. Muista! mies ei edelleenkään saa kun olla paikallaan. Jos se yrittää esim kädellään hyväillä sua ota kädestä reilusti kii ja " paiskaa" se takas sänkyyn. Jatka suulla alaspäin... anna käden samalla seikkailla. Käytä mielikuvitusta, kiduta miestä nautinnolla ja ole tarvittaessa rajukin..

Näin mun mies käy ainakin kierroksilla ;)

Vierailija

Kannatan juurikin tota samaa, et vähän rajummin. Meet itte päälle, ja jos mies yrittää jotain venkoilla ni vaik käsirautoja tai muuta kehiin! :D Toisaalta, käskyttäminen monesti saattaa tepsiä myös, jos sitominen tai "paiskominen" tuntuvat etäisiltä... tyyliin "nyt takaapäin!!" ;)

Ratsastaessa on hyvä kun saa olla itse ohjissa, kiusoitella esim. työntöjen syvyydellä ja tahdilla tms.. ja perinteisen ylös-alas-liikkeen ohella keinuminen tekee ratsailla myös hyvää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat