Minkä kokoinen on mielestänne normaali?

Vierailija

Tai iso tai pieni? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Kun miehen kalustuksen koosta on aina niin monta mielipidettä.. ;D

Kommentit (5)

Vierailija

En ole keskittynyt kenenkään sentteihin ja mittoihin!!! Minusta se ei ole mitenkään erityisen oleellista. En valitse miestä hänen mittojensa perusteella!! En ole koskaan edes kysynyt/ tiennyt "miehieni" mittoja!!! Kaikki miehet ovat kuitenkin olleet täysin normaaleja/ sopivan kokoisia!!!Jos kuitenkin minun mielipidettäni kysytään, niin minusta se normaali/ keskikokoinen on se paras!!!En pidä suurista, koska siitä tulee tiettyjä ongelmia......Oleellisinta kai kuitenkin aina on se, miten "sitä" osaa käyttää!!!Eiköhän kuitenkin jokainen mies ole tavallaan aivan normaali tässä asiassa. Ei kai oikein voi sanoa, että joku koko olisi täysin väärä!!! Makuja kun on niin monia ja joka lähtöön,onneksi.

Vierailija
Mirabelle

En ole keskittynyt kenenkään sentteihin ja mittoihin!!! Minusta se ei ole mitenkään erityisen oleellista. En valitse miestä hänen mittojensa perusteella!! En ole koskaan edes kysynyt/ tiennyt "miehieni" mittoja!!! Kaikki miehet ovat kuitenkin olleet täysin normaaleja/ sopivan kokoisia!!!Jos kuitenkin minun mielipidettäni kysytään, niin minusta se normaali/ keskikokoinen on se paras!!!En pidä suurista, koska siitä tulee tiettyjä ongelmia......Oleellisinta kai kuitenkin aina on se, miten "sitä" osaa käyttää!!!Eiköhän kuitenkin jokainen mies ole tavallaan aivan normaali tässä asiassa. Ei kai oikein voi sanoa, että joku koko olisi täysin väärä!!! Makuja kun on niin monia ja joka lähtöön,onneksi.

siinä mielessä oon kyllä ihan samaa mieltä, että en miestä oo valinnu mittojen takia. semmonen keskikokonen on kuitenki paras.. :)jos nyt senttejä pitää sanoa, niin 12-17cm ?

Vierailija

Jeps :) En tässä oo missään vaiheessa tarkoittanutkaan että tätä kyselisin jotenkin siinä pinnallisessa mielessä, että vain koolla olisi väliä. Mielenkiinnosta vaan mietin muiden naisten mielipiteitä.. : )

Vierailija

Voi, että kun voisit muuttaa otsikosta sanan "normaali". Se satuttaa mua syvästi, vaikka nainen olenki. Yleinen kuullostaisi paremmalta.

Mitä sana normaali tarkoittaa? - Yleistä. Suurinta osaa jostakin, joka on jotakin, se on "normaali". Joku *idiot keksinyt sen aikoja sitten, mutta ei siinä, jatkakaa keskustelua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat