cosmopolitanin tilaajalahja

Vierailija

Tilasin cosmopolitanin, ja tilaajalahjaksi piti saada lumenen natural code meikkejä..
mutta kappas vaan kun tilaaja lahja tuli niin sieltä tulikin pienet karvaset rakkausnopat!!!
mitä ihmettä?!?!?
onko teille tullu se tilaajalahja joka on luvattu??

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Itse tilasin myös cosmon juuri kyseisellä tilaajalahjalla. Laskussa sanottiin, että menee noin 4 vko maksupäivästä että lahjat tulevat ja että cosmon yllätyslahja ja naturalcode paketti tulevat eri paketeissa.Kyseessä kenties se yllätyslahja?

Laskun maksoin itse tällä viikolla, joten tuotteet tuskin tulee kovin heti. Jos asia kuitenkin epäilyttää, soita aspaan.

Vierailija

Huhhuh. Soittelinpas just tuonne Cosmon aspaan ja kyselin tilaajalahjaani. Laskun olen maksanu 6 viikkoa sitten ja 4 viikkoa oli toimitusaika sekä laskussa, että nettisivuilla. Ensin aspa sanoi, että paketti on heiltä loppunut ja heille tulee lisää helmi-maaliskussa. Ja aikani tingattua ja ihmeteltyä kävi ilmi, että eipäs tulekkaan tässäkään kuussa vaan vasta huhtikuun lopussa. Eli tilaajalahjan toimitusaika onkin yli 11 viikkoa. Lähes kolminkertainen luvattuun aikaan nähden.

Kehtasi aspa vielä väittää, että kaikille on kyllä tiedote laitettu, mutta eipäs ole tiedote ainakaan minulle asti tullut. Ison miinuksen cosmo sai kyllä taas minulta.

Älkää siis muutkaan lumenen pakettia -odottelevat ihmetelkö missä se paketti on. :)

Vierailija

silloin ku mä aloin cosmoa tilaamaan niin siinä sai tilaaja lahjaks sellasen mustan laukun jossa oli joku bambi kuva tai sellainen, nii en kerennyt yhtään kertaa kuseistä laukkua käyttää kun se hajosi heti kun sen kääteeni otin... ja laukun arvo mukamas yli 90e...

Vierailija

Pari vuotta sitten tilasin samanlaisella meikkipaketilla varustetun lehden, mutta sitä meikkipakettia ei tullut koskaan. En viitsinyt muutaman meikin takia aspaan soittaa, mutta paha maku kyllä suuhun jäi.

Vierailija

Joo tilasin varmaa saman tarjouksen. Meikkisetti tuli ihmekyllä ajallaa (viimeks sain kaks leffaa ja toista niistä ootin lähes puolivuotta ennen kun sain sen) mutta joo se pettymys tälläkin kertaa tuli. Ne on vaihtanu ton lumene paketin sisältöö siittä mitä oltii ilmotettu et siin sisällä on.. Joten en siis tykänny nykysestä sisällöstä yhtää.

Vierailija

Mulle Lumenen paketti tuli yllättävän aikaisin, vaan pari viikkoa laskun maksamisen jälkeen, mut oon kans tosi pettyny sen uudistettuun sisältöön. Mulla nimittäin se kosmetiikkatuotepaketti oli yks syy tilauksen tekemiseen ja nyt en saakaan niitä tuotteita joita olisin halunnut; sain mustan kynsilakan ja rumansävyistä huulipunaa keväisen vaaleanpunaisten sävyjen sijaan mitä luvattiin.. Not very nice.

Vierailija

Mä kanssa olen saanut jo 2 Cosmoa ja maksanut laskun 2 kk sitten.3 kertaa olen kysellyt palautelomakkeella asiaa ja saanut 0 vastausta.Lahjassa piti olla Lumenen puuteri,peitekynä,ripsari,huulikiilto,kajal ja kynsilakka eli 6 tuotetta ja hinta kaupassa jotain 40 euroa.Mutta mulle 19.90 ja 6 lehteä.HYvät kaupat olis ollut,mutta eipä ole meikkejä näkynyt.Yllärilahja tuli kyllä.

Vierailija

Mulla ihan sama juttu. Tilasin lehden toukokuussa, maksoin laskun ja sain yllärilahjan (eli meikkipussin) mutta Lumenen meikkipaketti puuttuu. Toi meikkipaketti oli osasyy tilaukseen, koska ne meikit vaikutti käyttökelposilta. Laitoin äsken palautetta asiakaspalveluun, niin katsoo mitä ne vastaa ..

Ei kyllä muutenkaan kovin kummosia kokemuksia tilaajalahjoista. Kerran sain sellasen valkoisen kellon kaupanpäälle (arvo mukamas yli 50 euroa) ja siitä lähti viisari irti. Samaten kerran lahjaksi saatu valokynä oli tyhjä. -_-

Vierailija

Kerro,jos saat vastauksen.Mä en siis ole saanut minkäänlaista vastausta.YHä odottelen meikkejä.Mulle nuo meikit oli suurin sy7y tilauksen tekemiseen,joten jos niitä en saa,niin hoh hoh:/

Vierailija

Eipähän ole vielä vastannut. :D Tosin tänään mulle tuli "isokokoinen kirje", jonka haen kohta postista. Oisko siinä ne meikit?! Tulen informoimaan asiasta kohta uudestaan. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat