Nuvaring + kuukuppi

Vierailija

Onko kenelläkään kokemuksia ehkäisyrenkaan ja kuukupin käytöstä yhtäaikaisesti? Voiko niitä käyttää ja miten voi tietää, ettei rengas ole vaikka mennyt kupin sisään? :D

Kommentit (4)

Vierailija

Pawe, mulla ei ainakaan ala kuukautiset heti ehkäisytauon alkaessa, vaan jopa 3-4 päivän päästä vasta, jatkuvat sitten n. 6 päivää, jolloin hormooniehkäisyn joutuu ottamaan käyttöön kuukautisten yhä ollessa päällä. Itse käytän kuukuppia, tosin en enää nuvaringia (kokeilin, mut en saanut tarpeeksi syvälle sitä ikinä). Olen vähän huono siis neuvomaan Annukenaa, kun en oo niitä yhtäaikaa käyttänyt. Mut oon lukenut että niitä voi käyttää yhtäaikaa, koska renkaan pitäisi mennä emättimen takaosaan ja kupin etuosaan.

Vierailija

Onhan se vähän ongelmallista mut ne vaa pitää saada sillee ''sisäkkäin'' :D ja kuukuppia ei kannata laittaa syvälle.. jos tajusit mitä meinaan :p on se pysyny yleensä mut tulee kyl vähä täyteen tuupattu olo :)

Vierailija

Jep, tajusin kyllä :) Täyteentuupattu olo, tosiaan! Mutta kyllä se näyttää onnistuvan. Mietin vain, että jos se joutuisi sinne kuppiin, mutta onhan se rengas paljon ylempänä. Ei se ainakaan ole koskaan ulos tullut kupin matkassa. Lähinnä mietityttää, että jos renkaan teho jollain konstilla heikkenee (kuppiin joutuessaan huomaamatta).
Mitä olette muuten tykänneet kuukupista tai renkaasta? Jouduin lopettamaan pillerit kun tuli niin paljon sivuvaikutuksia, että mielenkiinnolla katson miten käy renkaan kanssa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat