paha olo

Vierailija

se tärkein ja rakkain on just se joka satuttaa eniten, just se oikee, se poikaystävä. tuntuu pahalle että välillä oon sen rakas ja välillä se ei tunnekkaan minuu ollenkaa. masentaa ja tuntuu pahalle, enjaksa, enmillään, mut en voi päästää irtikään. entiiä, oon puhunu asiasta sille, mutta se vaan aina sanoo anteeks. voiko miljoonat kerrat antaa anteeks, tuntuu että anteekspyynnön merkitys menee kokonaan. jos oikeesti ei välitä ni mitä järkeä sillon on o: entiiä enää,, haluisin tietää mitä tehä. mielipiteitä tuleen vaan.

Kommentit (1)

Vierailija

No tuon perusteella mitä kirjoitit (en toki voi tietää koko totuutta) niin näyttäisi siltä, että jokainen päivä sen kundin kanssa on yks tuhlattu päivä lisää.

Eikä elämässä ole loppujen lopuksi päiviä kovin paljoa, joten kannattaa ehkä miettiä, montako päivää vielä haluat omasta elämästäs tuhlata.

Mieti, millaisen miehen haluaisit. Millaisen elämän haluaisit. Luuletko, että poikaystäväsi voi tarjota sen sinulle?

Kun vielä olet hänen kanssaan, niin elämäsi prinssi voi mennä sulta ohi, kun et ole uskaltanut lähteä nykyisestä suhteestasi.

Mutta tämä nyt oli vain mun mielipide, ja kuten sanoin, se perustuu vain siihen, mitä tuossa kirjoitit, koska enempää en asiasta tiedä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat