Mitä kivaa keksin, kun poikaystävä tulee lomille?

Vierailija

Onko tiellä mitään romanttisia ideoita, jolla voisin piristää tulevaa viikonloppua, kun poikaystäväni/avopuolisoni tulee armeijasta lomille?
Itseasiassa sillä on lauantaina vala, joten haemme hänet sieltä asti :)

Ideoita kehiin?! :)

Kommentit (4)

Vierailija

Mun kultani tulee tänään kotiin ja oon luvannu hoitaa ja houltaa sitä koko viikonlopun. Huomenna illalla teen sille ruokaa ja sit me juodaan viiniä joka on meijän molempien suuri "kiinnostuksen kohde". Varattuna on myös hieronta öljyä (luoja tietää et se on jumissa intin jäljilt) ja kylpyvaahtoa meijän ammeeseen <3 ...Ja tiett sängyssä puhtaat lakanat ;)

Huomenna ollaan mun perheen kaa, mut sunnuntaina mennään molemmat surffailee tai laskettelee säästä riippuen ja sitten vielä leffaan. Ja loppu sunnuntai ilta vaan makoillaan ja halaillaan ja masennutaan ku lähtö tulee.

Sellasta meille ^^.

Vierailija

Kyllä se niin vaan on, että miehen mielenkiinto herää kun on ruokaa tarjolla pöytään katettuna. Myö ollaan kanssa viinin puoleen kaatuva pariskunta, mutta riippunee ihan ihmisestä mistä tykkää, joten ilta menee kivasti kun on jotain suun kostuketta ja joko ohjelmaa tai yhteistä tekemistä. :)

Vierailija

Itse mietin juurikin tuota ruuan kokkaamista ja hierontaa hierontaöljyn kera omalle poikkikselleni kunhan hän pääsee lomille seuraavan kerran. Tosin ilman viinejä, kun niistä kumpikaan meistä ei tykkää! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat