Osuiko horoskooppi?

Vierailija

Mulla osui tosi tarkalleen "Rakkaustarinassasi on elementtejä farssista sekoitettuna saippuaoopperaan, satuun ja kummituskertomukseen. Tavalliselle ihmiselle se olisi varmaankin liian intensiivistä ja sotkuista käsiteltäväksi, se vaatii liikaa vapaaehtoista epäuskon syrjään työntämistä ja sisältää niin paljon varmuuksista irti päästämistä, ettei kukaan täysissä järjissään oleva suostuisi sen vaatimuksiin. Onneksi et näinä päivinä ole tavallinen ihminen etkä liioin täysissä järjissäsi… Siksi sanon sinulle: ota ilo irti tästä kimurantista kertomuksesta johon olet uponnut. Nauti jokaisesta juonenkäänteestä ja arvoituksesta kuin sinulle olisi annettu eeppinen myytti, jota pohdiskella ja josta oppia seuraavan vuosikymmenen ajan. Hyvää Ystävänpäivää, Rapu! "

Vielä kun osaisi suhtautua noin, mun suhde on yhtä vuoristorataa!

Tää horoskooppi on siis noita täällä mainittuja Akanvakan/Breznyn horoskooppeja.

Kommentit (5)

Vierailija

se on oikeesti tosi outoo mite esim nää horoskooppi luonnehdinnat voi osuu iha kohallee! (lukuunottamatta muutamaa piirrettä)
"Sinun charmisi tulee vetämään puoleensa vastakkaisen sukupuolen jäseniä." sanottiin tuossa horoskooppimestan sivuilla Ravusta :) hahah no, toivottavasti näin käy ;)

Vierailija

Rapu
“Ainoa tapa antaa uniensa toteutua on herätä” sanoi runoilija Paul Valery. Näin minä näen tämän lausahduksen heijastuvan sinun elämääsi juuri nyt, Rapu: Olet liian uppoutunut myyttisiin, unenomaisiin tuntemuksiin fantasioissasi ja tämä estää sinua kokoamasta riittävästi kovaa käytännöllisyyttä ja ylipaineistettua tahdonvoimaa joita tarvitsisit herättääksesi unelmasi eloon. Toisin sanoin, kehotan sinua laittamaan herätyskellon päälle nyt ja nousemaan untuvaisten pumpulipilvien lomasta. Lakkaa leijumasta, nyt on aika ähkiä, puhkia ja huhkia.

http://www.akanvakka.fi/brezsny.htm osui kyllä tähän rapuun tosi hyvin nyt... Voisi ehkä laittaa kirjat syrjään ja tehdä jotain , ihan noin vaihtelun vuoksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat