toka kerta ja taas verta

Vierailija

eli toka kerta ja tuli taas verta heti :ss mikä avuksi?

Kommentit (3)

Vierailija

Kannattaa käydä gynekologilla/lääkärillä kysymässä asiasta. Itse kävin ensimmäisen yhdynnän jälkeen gynellä koska huolestuin myös itse siitä kun vuosin verta pikkusen mutta huoleni olivat turhia. Minulla oli ekasta kerrasta jäänyt sisälleni immenkalvon osia, jotka lähtevät itsestään pois ajan kanssa valumalla tai seuraaavien kuukautisten yhteydessä mutta gynekologi voi ne putsata pois jo vastaanotolla. Itse odotin kuukautisten tuloon saakka. Ja kun en enää seuraavilla seksikerroilla jännittänyt enää niin paljon kuin ekalla kerralla, niin vuoto loppui kolmanteen kertaan. Suosittelen hyvää esileikkiä ennen yhdyntään ja liukastetta mukaan myös. Mitä paremmin molemmat rentoutuvat niin sitä helpompaa/mukavampaa se kummallekin on.

Vierailija

Itse vuodin ensimmäisellä kerralla todella paljon verta, sama toistui noin neljän ensimmäisen yhdyntä kerran aikana. Kävin gynellä kysymässä asiasta, siellä minua informoitiin, että joillain naisilla immenkalvo on yksinkertaisesti niin paksu että se saattaa ns. arpeutua ja siksi vuotaa useamman kerran. Myös joidenkin naisten kohdun napukka on herkkä vuotamaan joillakin. saatat huomata joskus pinkihtävää vuotoa lakanoissa yhdynnän jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat