moni asia askarruttaa

Vierailija

olisi ihana jos joku jaksais lukkee ja heittää auttavan kommentin johonkin näistä (tai kaikkiin) mikä on miuu ahistanu jonkin aikaa:

- en kehtaa olla ilman rintsikoita poikkikseni edessä sillä kokoni on 75A-75B ja rintani näyttävät pienemmiltä ilman rintsikoita ja pelkään että poikkikseni pettyy
- hänellä enem. kavereita kuin miulla, eli enem. menojakin kun opiskelee (ja itse oon abi)ja tuntuu että en merkkaa hänelle niin pljon kuin hän miulle kun hän hän nii paljon menossa. nhään 2-3 krtaa viikossa
- hän ei puhu tunteistaan miuu kohtaan usein pari kertaa sanonu kivoja juttui, mut ei esim. rakastan siuu

(ollaa oltu n.4kk) kiitos kaikille rakkaille auttavaisille!

Kommentit (3)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Ensinnäkin, poikaystäväsi on sun kanssas koska haluaa, enkä usko että hän voisi pettyä rintoihisi. Sitä paitsi, yllättävän monet pitävät pienistä rinnoista ;)

2-3 kertaa viikossa on loppujen lopuksi aika paljon. Sehän on melkein joka toinen päivä. Oletko jutellut poikaystäväsi kanssa asiasta? Se saattaisi selvittää asioita, kerrot miltä sinusta tuntuu.

Tämä tunteistaan puhuminen, juttele asiasta poikaystäväsi kanssa. Miten hän suhtautuu kun (jos) sinä sanot että rakastat häntä? Joillekin miehille on hankalampaa puhua tunteistaan.

Musta tuntuu et kannattaa jutella poikaystäväs kanssa jokaisesta kohdasta :)

Vierailija

-Komppaan Anuskia. Aika monet miehet pitävät nimenomaan pienistä rinnoista(ehkä tietävät, että 40 vuoden päästä niihin ei painovoima ole vaikuttanut). Jos hän ei pitäisi sinun mallisista naisista, hän ei olisi kanssasi. Mulla on pari kaveria jotka tykkäävät tosi paljon suurista rinnoista, eikä heillä olekaan ollut pienirintaisia tyttöystäviä tai ihastuksia.

-Näette tosiaan minunkin mielestä aika usein, mutta voithan kysyä poikakaveriltasi, että voisitteko nähdä useammin. Toisaalta opiskelijana tiedän, että opinnot vievät paljon enemmän aikaa kuin lukiossa. Sitä paitsi yliopistossa tai ammattikorkeassa on erityisen tärkeää viettää aikaa tuttavien kanssa. Minä en viettänyt, ja nyt opiskelu on välillä äärimmäisen yksinäistä.

-Oma poikaystäväni sanoi rakastavansa minua vasta vuoden seurustelun jälkeen. Toisille ne sanat ovat vaikeammat sanoa kuin toisille. Ainakin tiedät, että hän todella tarkoittaa sitä, kun hän sanoo ne sinulle:) 4kk ei ole edes kauhean pitkä aika, eikä siinä ajassa opi toista välttämättä kauhean hyvin tuntemaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat