Uudet e-pillerit ja kivut

Vierailija

Googlaus ei tuottanut tulosta, ja täällä mä tuskissani istun kotona ja yritän lukea ylioppilaskirjoituksiin - ja ainoo asia mikä mun mielessä tällä hetkellä on se, että olipas paska aika aloittaa pillerit. En siis ennen ole syönyt e-pilleireitä.

Aloitin siis noin viikko sitten syömään cypretyl -merkkisiä e-pilleireitä, menkkojen 2. päivänä (pakkausselosteessa sanotaan, että niin voi iha hyvin tehdä, vaikuttaa vain ehkäisytehoon).

Vuoto ei ole lakannut vieläkään, vaikka menkkojen pitäisi olla jo ohi. Ymmärrän, että e-pillerit voivat aiheuttaa ylimääräistä vuotoa, mutta tämä hyvin vähäinen rusehtava saa pään hajoamaan. Mulla on myöskin vatsa vähän kipeä ja tuntuu turvonneelta.

...ja kun kaiken lisäksi aloitin pillerit osittain ylläriksi poikakaverille, joka on tällä hetkellä intissä. Viime viikonloppu meni ilman seksiä menkkojen takia, ja mun oli tarkoitus nyt viikonloppuna innostaa miestä seksillä ilman kortsua. Mites tässä nyt sitten jos multa tulee jotain ruskeeta limaa ja olo on muuten just semmonen kuin menkat olis vieläkin.

Että ehkä niitä kokemuksia, ennen kuin alan gynelle soittelemaan?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat