tanssiminen miehelle

Vierailija

Heissan cosmolaiset, minulla on ongelma. Olen seurustellu jo reilun vuoden mieheni kanssa ja hän on useisiin otteisiin pyytänyt ja toivonut minun tanssivan hänelle esileikkinä. Olen tanssinut ihan pienestä asti, mutta ajatus hirvittää, koska olen erittäin ujo....Eroottinen tanssi miehelleni vaan jännittää ihan hirveästi. Tuntuu, että hän odottaa sitä niin paljon ja toiveet ovat korkealla, että pelkään etten osaa tehdä sitä niin kuin hän haluaisi. Mieheni syntymäpäivä lähenee ja ajattelin jos silloin sitten repäisisin ja tanssisin hänelle vihdoin ja viimein.

Tarvitsisin vinkkejä ja kokemuksia, mitä kannattaa tehdä, mitä musiikkia olette käyttäneet tai ihan vaan mitä teille tulee mieleen eroottisesta tanssista .

Kommentit (3)

Vierailija

Olet siis tanssinut pienestä pitäen, joten uskon että todella osaat tanssia :) Varmasti jännittää, mutta minusta tuntuu että kun miehesi niin kovasti toivoo sinun tanssivan hänelle, niin hänelle myöskin riittää se, että vain tanssisit. Kannattaa huumori pitää jutussa kuitenkin taustalla mukana, ettei mene liian vakavaksi, tämä on kuitenkin eka kertasi ja harjoitus tekee mestarin! Alusasuun kannattaa panostaa erityisesti ja musiikki kannattaa olla sellaista, jonka tahdissa tuntuu että on pakko päästä tanssimaan. :) Tsemppiä oikein paljon, hyvin se menee ;)

Vierailija

hieno ajatus! :D
oma poikaystäväni toivoo että strippaisin sille, mutta en ole vieläkään uskaltanu :D

Uskon, että osaat tanssia!
Voithan tanssia himmeässä (ei liian pimeässä) valossa,
jos se lisää uskallustasi ;)

Onnea matkaan!

Vierailija

Suosittelisin, että kokeilet seksikkäitä poseerauksia ja tyylikkäitä askelkuvioita ensin itseksesi. Vaikka peilin edessä hämärässä, sellaiseen musiikkiin joka sinua itseäsi sytyttää.

Myös burleskista ja erityisesti jazzista saa hyviä elementtejä viettelevään tanssiin. ;) Burleskilla en nyt todellakaan tarkoita Burlesque-elokuvaa, joka ei oli pikemminkin kaupallisen perseenketkutuksen irvikuva burleskista.

Eroottisen tanssin ei tarvitse olla musiikkivideoidan afroamerikkalaisten naisten bootyshakea tai muuta sheikkausta. Tärkeintä on se, että koet itsesi seksikkääksi tanssiessasi! Sitten vain katsot miestäsi silmiin, niin kyllä se tunnelma sieltä välittyy. ;)

Musiikkivinkkeinä erityylisiä esim: Ciara - Love Sex Magic, Mary J. Blinge - We ride, Madcon - Beggin, Sam Sparro - Black and gold
Riippuu tietysti ihan omasta ja kumppanin musiikkimausta, mikä iskee!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat