Vaihtovuosi yliopistossa + poikaystävä

Vierailija

En tiedä onko tästä jo aihetta mutta en ole kauheasti tästä kuullut puhuttavan eli vaihtovuosi YHDESSÄ poikaystävän kanssa, onko kokemuksia tai tiedättekö ihmisiä jotka ovat lähteneet yhdessä samaan paikkaan? Itse haluaisin kovasti, sitten kun sen aika tulee n. 3-4 vuoden sisään, koska ajatus vaihtovuodesta erillään ahdistaa... Olisi ihana jakaa sen läheisimmän kanssa se kokemus... Mietin myös olenko liian "epäitsenäinen" kun haluan lähteä yhdessä toisen kanssa että pitäisikö vaan olla enemmän sellainen "menen ja tulen miten huvittaa"...

Kommentit (3)

Vierailija

Mun mielestä toi on aivan mahtava idea! Olin itse vaihtarina aika nuorena, enkä todellakaan saanu poikaystävääni mukaan, vaikka kuinka kovasti olisin halunnu.

Ei se mun mielestä missään nimessä ole mitään epäitsenäisyyttä, jos haluaa miehen mukaan vaihtarivuodelle. Vuosi ammentaa teille molemmille todella paljon, se voi koetella suhdetta ja vahvistaa sitä. Siitä syntyy upeita yhteisiä muistoja ja kokemuksia, ja uskon, että yhteinen vaihtarivuosi todellakin kannattaisi, jos sen vaan saa järjestymään!

Vierailija

Voi kiitos paljon teille molemmille ja erityisesti liquidalle tuosta blogista! Helpotti huomattavasti... Kalifornia olisi myös meidän listallamme vaihtokohteissa... Yliopiston (Vaasa) mukaan kaverin kanssa lähteminen on mahdollista mutta sen näkee sitten lähempänä ajankohtaa miten toiveet toteutuu, rahotus jne...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat