miehellä ei seiso - apua?!

Vierailija

Olen tapaillut erästä miestä n. kuukauden. Kahdella viime treffikerralla olemme päätyneet sänkyyn (täysin selvinpäin) ja vielä esileikin aikana kaikki on vaikuttanut hyvältä, mutta sitten - miehellä ei vain ole alkanut seisoa. Hän on ollut ihan maassa ja sanonut, ettei vika ole minussa. Näin ei kuitenkaan ole käynyt hänelle koskaan aikaisemmin, joten en voi olla ottamatta tätä itseeni. Tarkoittaako seisomattomuus sitä, ettei meidän välillämme ole kemiaa (vaikka jutellessa/flirttaillessa/suudellessa siltä tuntuukin)? Vai mistä se voi johtua?
Onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta? Mikä avuksi?

Kommentit (4)

Vierailija

Mies voi jännittää tilannetta.. Ehkä hän pitää sinusta niin paljon, että jännitys vie voiton ja heppi ei vain heilahda! Ymmärsin, että olette harrastaneet jo seksiä, mutta olitte humalassa? Myös siinä voi olla ongelma, että mies ei vain pysty rentoutumaan vielä kanssasi, koska edelliskerroilla on saanut rohkaisua alkoholista.. Sinuna en vielä huolestuisi asiasta ja sinussa tuskin on vikaa! En usko, että hän edes yrittäisi harrastaa sinun kanssa seksiä jos sinä et kiihottaisi häntä jollain tavalla.

Vierailija

Oon ihan samaa mieltä Nonnamin kanssa. Mies varmasti jännittää.

Älä vain tee asiasta numeroa. Älä kysele häneltä siitä, vaan ole, kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunutkaan. Siten mies ei ota asiasta vain entistä enemmän paineita. Kyllä hän pian pääsee jännityksestään :)

Vierailija

Okei, kiitos! Toivottavasti kyse tosiaan on vaan tästä liiasta jännittämisestä, koska itse ainakin olen ihan superihastunut kyseiseen mieheen. :) Ei, me ei olla nähty toisiamme vielä kännissä ollenkaan. Nuo aikaisemmat, ongelmattomat, kerrat ovat siis olleet hänen eksiensä kanssa. Mutta siis pelkään vain nyt, että mies saattaa ajatella vartalonsa näin "kertovan" hänelle, ettei hän oikeasti tunnekaan minua kohtaan fyysistä vetoa... Tyyliin "aivot sanovat, että tämän tytön kanssa on mahtavaa jutella ja hän on aivan loistotyyppi, mutta alitajunta tietää, että fyysinen kemia (tms...) puuttuu".
Onko siis jollakulla kokemusta tällaisesta tilanteesta? Mielellään tietysti positiivista, ongelmasta on selvitty -tyyppistä kokemusta.

Vierailija

Uskon että kyse on jännittämisestä..
Tai ainakin toivon niin koska itselläni on vähän sama tilanne tapailemani miehen kanssa, mutta toiste päin. En millään kostu vaikka tykkään miehsetä paljon ja tunnen jänitettä välillämme. Ärsyttää kun ei ole kyseistä ongelmaa ennen ollut muiden kanssa. On käynyt mielessä että sanooko keho ei vaikka sydän sanoo kyllä, mutta en ymmärrä miksi? Ja sekstailtu on sekä selvinpäin että kännissä, eli siitäkään ei ole kyse.
Ongelmia tuntuu riittävän koska kerran miehelläkään ei seissyt, ja kauheasti sitä nolotti. En kuitenkaan ottanut itteeni, koska tuntuu että itellä on jotenkin sama kun keho ei näytä olevan samaa mieltä kun mieli.
Mutta tsemppiä vaan, toivon että meillä ja teillä kohta löytyisi yhteinen sävel makuukammarin puolella ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat