miks?

Vierailija

poikaystäväni (3kk yhessä) on kaikinpuolin ihana mutta...
- hän ei oikeen ikin lähettele txtareita/soittele niinä päivin ku ei nähdä. Alussa kyllä teki niin.
- Alussa nähtiin n.3-krtaa viikossa, nykyään 2-3 kertaa.

Hän puhuu toisinaan tulevaisuudesta yhdessä, nykyään hieman vähemmän... Mua harmitttaa miks se on vähän muuttunu ns. passiivisemmaksi.

(nykyään tarkoittaa minulle siis 2viikon jaksoa..)

hänellä paljon koulujuttuja kun on jo yliopistossa, mutta harmittaa ettei hänestä kuulu välipäivinä. Hän kyllä ehottelee näkemisiä ja vastaa kun mä txtaan, mutta onko tää nyt huolestuttava muutos?
En millään haluisi keskustella turhaan tälläsestä sen kaa koska se olis sitte väkinnäistä jos se alkais txtaa mulle useemmin vaan ku valitin..:S

kiitos jos autatte!

Kommentit (4)

Vierailija

En usko, että tossa nyt vielä mitään kovin huolestuttavaa on. Kaks viikkoa on kuitenkin niin lyhyt aika. Koita olla analysoimasta tilannetta liikaa, koska jotenkin tuntuu, että etsit vaikeuksia sieltä, missä niitä ei ole.

Rentoutta peliin siis :)

Vierailija

ehkä voit vihjata hänelle, että sinäkin voisit soitella välillä minulle. Jos tilanne jatkuu, voit kysäistä, onko hänen tunteensa sinua kohtaan muuttuneet.

Vierailija

maltti on valttia! itse ainaki olen kova analysoimaan aina tilanteita, vähän liikaakin. poikaystäväni mielestä ei edes ole yleensä mtn "tilannetta" kun minä jo analysoin sitä. eli siis keskityn ihan turhaan, ja analysointieni pohjalta olemattomista saattaa tulla ongelmia. ei siis kannata heti ehkä kertoa omia analysointeja asiasta, vaan odottaa vähän pitempään ja seurailla tilannetta,voithan tietysti mainita asiasta, mutta pari viikkkoa on lyhyt aika. oma poikaystävä oli ainakin ärsyttävän passiivinen kun oli n kuukauden kipeänä. hermot siinä meinasi mennä

Vierailija

voi kiitos varsinkin viimeinen viestittäjä<3 poikkisenikin on sanonutkin (viikkositten) että hänellä ei ainakaan oo mitään draamaa menossa (kun selitin että tytöt aina draamailee suhteissaan..)
sitä kun ajattelee että suhde saattaa muuttua luonteeltaan dramaattisesti paikka parin pvän sisällä kun ei nähdä, että vaikka tekstailtisiinkin, luulen että hän on jotenkin muuttanut minusta mielipidettä, ja esim. jos hänestä ei omasta alotteesta kuulu, harmittelen oikeasti jo sitä että miksi juttumme meni näin nopeasti p*erseelleen.
Onko kellään tälläisiä tuntemuksia muilla..?

p.s. en halua sanoa todel. kaikesta mieltäpainavasta sillä silloin olis puitavaa joka näkemiskerralla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat