poikaystävä ja uusi tyttö

Vierailija

Minulla on siis hiukan erikoinen tilanne. Muutin Irlantiin poikaystäväni luo ja olimme yhdessä melkein vuoden. Siinä oli kaikennäköisiä riitoja, usein syynä minun juomiseni (juon siis vain kun lähdemme ulos) ja mustasukkaisuuteni (joka ei läheskään aina ollut kohtuutonta, mieskin sen myönsi, koska hänellä on paljon läheisiä tyttökavereita, mutta jotka ovat kuitenkin vain kavereita, tiedän sen nyt). Kuitenkin oli eräs tyttö, josta poikaystäväni sanoi että hänellä SAATTAA olla tunteita tätä tyttöä kohtaan.

Erosimme hiukan ennen joulua tämän takia, koska en halunnut olla jonkun kanssa jolla oli tunteita toista kohtaan(kohtuutonta tai hätiköityä??). Jatkoimme kuitenkin aivan kuin olisimme olleet pari, sovimme, että emme kerro vielä että olemme eronneet. Tulimme uudelleen erittäin läheisiksi (asumme siis edelleen yhdessä ja olemme hyviä ystäviä). Joulun vietin hänen perheensä luona (jotka luulivat että olemme vielä yhdessä). Ja jatkoimme myös seksin harrastamista (ja tätä oli suhteellisen paljon, aivan kuin ensimmäisinä kuukausina kun tunsimme!).

Luulimme että olisimme palaamassa yhteen. Mutta nyt yhtäkkiä hän kertoi, että hänellä taitaa olla enemmänkin meneillään sen samaisen tytön kanssa jonka vuoksi erosimme (tyttö ei toki ollut ainoa syy, meillä oli muitakin ongelmia). He olivat nähneet kolme kertaa sen jälkeen kun erosimme (en tiennyt yhdestäkään näistä kerroista, mies sanoi olevansa opiskelemassa tms) ja että he olivat suudelleet kerran (kuulemma ei mitään muutan ja uskon sen kyllä). Suutuin miehelle todella paljon valehtelemisesta (koska vaikka emme virallisesti olleet yhdessä niin periaatteessa olimme vieläkin pari ja puhuimme yhteenpalaamisesti päivittäin) ja siitä että että periaatteessa petti minua. Lähdimme molemmat ulos erikseen kavereidemme luo rauhoittumaan.

Soitin miehelle ja sanoin että mennäänkö molemmat kotiin mahdollisimman pian että puhuttaisiin asioista. Hän sanoi että lähtee heti. Minä myös. Odotin miestä kotona puolitoista tuntia ja sitten hän sanoi, että hän oli ollut sen samaisen tytön luona ja he olivat suudelleet taas (koska tyttö oli kuulemma ainoa jonka luokse hän keksi mennä) ja puhelimessa hän valehteli olevansa toisen kaverin luona..

Nyt olemme jutelleet asiat läpi, molemmat ovat anteeksi antaneet kaikki mitä on aiemmin tapahtunut. Aiomme edelleen asua yhdessä ja olemme halailleet ja nukkuneet sylikkäin puolialasti joka yö siitä lähtien. Molemmille tuntuu olevan normaalia pussailla koko ajan (ihan vain nopeasti siis).

Mies on koko ajan sanonut, että rakastaa minua todella paljon ja että olen todella tärkeä hänelle. Hän myös sanoi, että toista tyttöä tapasi tietämättäni, koska tiesi miten minä reagoisin ja hän tarvitsi lohtua kun minulla ja hänellä meni tosi huonosti ja hän oli tosi hämmentynyt eron jälkeen(kuten minäkin!). Tiedän, että satutin häntä todella paljon (en koskaan pettänyt siis vaan muilla tavoilla!) ja särjin hänen sydämensä kun olimme vielä yhdessä. Ja todennäköisesti ajoin häntä pois luotani olemalla todella mustasukkainen tuosta toisesta tytöstä sen jälkeen kun erosimme (ilmeisesti syystä!). Hän sanoo, että kertoi myös tytölle, että katuu heidän suudelmaansa ennen joulua..

En tiedä mitä tilanteesta ajatella? Hän periaatteessa sanoo että näyttää siltä että hän olisi menossa yhteen toisen tytön kanssa. Mutta samalla sanoo että ei ole yli minusta ja merkitsen hänelle todella paljon..

Mitään mielipiteitä mitä minun pitäisi tehdä tai ajatella?

Kommentit (5)

Vierailija

Siis mitä, ennen tota toiseks viimeistä kappaletta ymmärsin, että te olisitte palaamassa yhteen...? Menikö multa jotain ohi?

Kyllähän tossa on nyt äkkiä tehtävä joku ratkaisu. Teidän olisi nyt päätettävä, että jos palaatte yhteen, niin toisiin ei sitten kosketa. Jos sinä olet valmis pääsemään yli kaikesta, mitä tämän toisen tytön kanssa on tapahtunut, niin kyllä teillä mun mielestä olis ihan hyvät mahdollisuudet palata yhteen ja pärjätä yhdessä ihan hyvin. Ja mun mielestä on TODELLA kunnioitettavaa, että olet valmis antamaan anteeksi kaiken ja etenkin että pystyt vielä luottamaan mieheesi.

Mutta yhteenpalaaminen merkitsisi myös sitä, että sun olis ehkä katsottava itseäs peiliin (niin kuin tossa jo äsken teitkin) ja miettiä, että voisitko vähentää juomista tai pyrkiä tietoisesti parantumaan mustasukkaisuudesta. Jos nämä asiat korjaantuu, niin miehelläs ei pitäis enää olla syytä juosta toisen tytön syliin. Hän tuntuu kyllä selkeästi välittävän susta ja teidän suhteesta.

Ite oon yleensä aina sitä mieltä, että eron pitäisi olla ihan täysin viimeinen ratkaisu. Erotaan vasta, kun ihan kaikkea muuta on kokeiltu jo kymmenen kertaa. Toivoisin kovasti, että teidän onnistuis palata yhteen ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija

Luulimme molemmat, että olisimme palaamassa yhteen. Hän sanoi että asiat ottivat askeleen tuohon suuntaan toisen tytön kanssa vain pari päivää ennen kuin sain tietää koko asiasta.

Olen sanonut miehelle, että voin olla juomatta kokonaan jos hän niin haluaa se ei tuottaisi mulle mitään ongelmaa. Ja yleensä juomisen kanssakin tulee ongelma jos on syytä olla mustasukkainen (ja mies kyllä antaa syitä olla mustasukkainen, ei tahallaan mutta on erittäin flirttaileva luonteeltaan).

Vierailija

Sanonpa vaan et voi nyt helvetti tota mustasukkaisuutta!!!

(en tarkoita tällä nyt sua Sirri, vaan sitä mustiin sukkiin pukeutuvaa pirua.. ;) )

Vierailija

itsekin sitä mieltä että erota kannattaa vasta kun on "pakko".kuitenkin olen sitä mieltä että on vaikeaa nähdä ja tehdä päätös jos olette/asutte yhdessä, nukutte yhdessä.... Saisitte kumikin rauhaa olla hetken omien ajatustenne kanssa ja mikäli tunteet ovat vahvat palaatte varmasti vahvenpana yhteen.... ettei poikaystävälläsi ole sellainen olo että olet jokatapuksessa siinä.....pieni ikävä, ja oikeasti tunne että toisen saattaa menettää voisi herätellä häntä..jos poikaystäväsi todella haluaa olla VAIN kanssasi tekee päätöksen pian jos ette koko ajan ole saman katon alla..... Ja mielestäni se että "voit olla juomatta kokonaan" ei välttämättä ole hyvä ratkaisu että muutat itseäsi näin radikaalisti hänen vuokseen...opettelet ottamaan fiksusti ja jos hänen kanssaan tulee ongelmia "ulkoillessa" pidättäydy ulkoilemaan ystäviesi kanssa :)(tsemppiä!!!)

Vierailija

Olet itse taipuvainen mustasukkaisuuteen ja poikaystäväsi puolestaan omaa flirttailevan luonteen, kuten itse kerrot. Mielestäni nuo kaksi asiaa sopivat melko huonosti yhteen!!!Tämän kaltaiset asiat eivät muutu yhdessä yössä vaan ne vaativat pitkällistä työtä ja ponnistusta edistyäkseen. Joskus tuon kaltaisissa tilanteissa voi olla helpompi antaa asian olla ja siirtyä elämässä vaan eteenpäin. Onhan olemassa miehiä, keillä ei ole tuota flirttailevaa luonnetta? Voisin kuvitella, että sinulle sopisi tuollainen mies paremmin! Minusta myös tuntuu, että poikaystävälläsi on edelleen tunteita tuota tyttöä kohtaan, ja hän merkitsee enemmän hänelle kuin moni muu. Poikaystäväsi varmaan ei ole helppoa päästä, ainakaan täysin, eroon tuosta tytöstä, ja sinä varmaan tulet vaatimaan häneltä sitä. Siihen ainakin saatte varautua, että aikaa näiden asioiden kuntoon saaminen tulee viemään. Riittääkö siihen teidän molempien kärsivällisyys? Kysymys ei kuitenkaan ole nyt mitenkään erityisen helpoista asioista. Poikaystäväsi flirttailevaa luonnetta kun sinä et pysty yksin muuttamaan, vaikka kuinka sen haluisitkin varmasti tehdä. Vain hän pystyy niin halutessaan muuttamaan omaa käytöstään/ luonnettaan. Toista kun ei voi muuttaa mieleisekseen!!Luonteen piirteet yleensä pitkälti säilyvät meissä läpi elämän. Niiden muokkaaminen on aina pitkä ja vaativa prosessi kelle meistä tahansa!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat