Apua :(

Vierailija

Erosimme poikaystäväni/avomieheni kanssa viikko sitten, koska olin uupunut hänen laiskuuteensa, itsekkyyteensä ja siihen ettei minua huomioitu millään tavalla, paitsi jos kyse oli seksistä. Esim. päivän aikana hän ei voi tehdä MITÄÄN, paitsi pelata, juoda kaljaa ja käskyttää minua... Kuitenkin kun sanoin että olen päättänyt lähteä, hän pommittaa minua koko ajan ja käyttäytyy tavalla, johon alussa rakastuin.. Hän todistaa toistuvasti rakastavansa minua :(

Lupasin miettiä josko meistä tulisi vielä jotain, mutta en osaa päättää :( Rakastan häntä, mutta olenko hänelle pelkkä itsestäänselvyys jos menen nyt takaisin..?

Kommentit (2)

Vierailija

Tää on nyt oikeastaan sellainen asia, jota ei kukaan voi sun puolesta päättää, vaan sun on ihan itse mietittävä, mitä haluat tehdä.

Tärkeintä sun on nyt miettiä, että jos palaat hänen luokseen, niin kestätkö hänen laiskuuttaan sitten paremmin kuin tähän asti? Haluatko naimisiin ja lapsia miehen kanssa, joka ei kanna vastuutaan kotona?

Voithan laatia kotitöille vuorolistan ja sanoa hänelle, että jos palaatte yhteen, niin sitä listaa sitten noudatetaan, tai sinä lähdet etkä todellakaan enää palaa takaisin. Tällöin mies saa uuden mahdollisuuden näyttää sinulle, että hän välittää ja rakastaa. Ja sinäkin saat uuden mahdollisuuden palata takaisin yhteen rakastamasi miehen kanssa.

Sekin on jo hyvä alku, että miehesi huomioi sinua sängyssä. Mun mielestä se osoittaa, että hänellä on mahdollisuus muuttua.

(Yritän kai sanoa, että jos olisin sinä, niin antaisin miehelle uuden mahdollisuuden, mutta pitäisin myös huolta siitä, ettette ajaudu entisiin uomiin.)

Voimia sulle.

Vierailija

Mun mielestä mies on alkanut miettiä tekosiaan ja on valmiss muuttumaan. Oletko kertonut syyn miksi halusit erota? =)

Sun pitää antaa sille uus mahdollisuus =) !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat