Tietokone vs. minä

Vierailija

Heippa typyt!

Meille on alkanu tulla aika iso ongelma miehen tietokoneella istumisesta ja pelaamisesta, varsinkin ku on nyt intissä ja nähdään vaan viikonloput niin ei oo kiva että tietokone vie kaiken huomion :--( Tosiaan tänäänkin olis ollu ihanaa viettää aikaa yhessä kun lähti illalla takas armeijaan, niin EI ku aika pitkälti koko päivä meni taas pelatessa.. Tuntuu että en oo enää ollenkaan tärkee kun ei saa huomiota koskaan

SIIS onko kellään samaa ongelmaa tai kokemuksia tämmösestä!? Ei jaksais jatkuvasti valittaa samasta asiasta, ja tää kyllä oikeesti haittaa jo meidän suhdetta :I

Hyvät neuvot tervetulleita!

Kommentit (5)

Vierailija

ymmärrän sua. Mulla oli exän kanssa ihan samanlainen ongelma.
Viikonloput olivat tylsiä. Silloin hän asui vielä vanhempiensa luon ja istuimme hänen huoneessan melkeinpä koko päivän aina. Katsoimme leffoja, tai se pelas pleikkaa. :/ Loppua kohti asia meni niin, että viikonloput muuttuivat ryyppäämiseksi.
Itse en enää jaksanut sitä.
Sitten löysin uuden miehen, ja nyt sekin on armeijassa :D meillä ei ole tälläistä ongelmaa.

Mun mielestä sun pitäis ehdotella jotain tekemistä? :)
Piilota seuraavana vkl tietokone jos se on läppäri. :D
Kyllä sä vielä jotain keksit, jos miehesi on kuitenkin se oikea, eikä suhteessa ole mikään muu muuttunut :) Se voi olla aluksi tuollaista.

Vierailija

Jep, ei oo kovin kivaa kattoo kun toinen vaan pelaa :( Toivottavasti meillä ei pääty huonosti tämä, ei tuo jatkuva ryyppääminenkää kovin kivalta kuulosta!

Aattelin kyllä ehottaa sille että vietettäis iha tietokoneeton viikonloppu, vaikka mökille menis tai jottain :--)

Vierailija

niinpä.

Toi sun ideas on kyllä hyvä!!! :)
Olis ihanaa kans mennä mökille, mutta se pitäis vuokrata :/ kun kummallakaan meidän porukoilla ei ole mökkiä.

Mutta, suosittelen sua kokeilemaan tuota. :) Sinne mökillehän voi keksiä kaikkea kivaa :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat