Poikaystävän abiristeily ahdistaa

Vierailija

Niin, parin viikon päästä mies lähtee seilaamaan tuhansien naisien kanssa jonnekkin jumalan selän taa enkä voi tietää mitä siellä tapahtuu. Poikaystäväni on uskollinen kyllä, sekä hirveän mustasukkainen minusta, mutta mitä jos hän ajattelee "mitä siellä tapahtuu se jää sinne" tyyliin. Kyllä vain, asiasta olen valittanut monesti ja hän on sitä jo kurkkuaan myöten täynnä. En voisi antaa pettämistä anteeksi, en vaikka kuinka häntä rakastankin.
Olemme olleet yli vuoden yhdessä eikä hän ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen, tai siihen että olisi pettänyt, mutta pelko kalvaa silti. Mitä jos sittenkin..
En voi hyvillä mielin laskea omaa kultaani sinne, en todellakaan, olen niin vihainen ja turhautunut koko asiasta. En ole kieltänyt häneltä sinne lähtöä koska en haluaisi että minulta itseltäni koitettaisiin kieltää lähtö kun sen aika tulee, mutta silti, olen vain niin mustasukkainen ja vihainen koko asiasta enkä vain pääse tästä tunteesta eroon :/

helppiä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. Ite olin ennen ihan sairaan mustasukkainen. Muutama viikko sitten mies oli ensimmäistä kertaa suhteemme aikana firman risteilyllä, ja selvisin siitä onneksi ilman raivoamista.

Muista nää asiat:
- Jos sun mies olis pettääkses, niin se ei tarvitsis siihen risteilyä
- Eiköhän se kuitenkin aika pitkälti liiku poikaporukassa, vaikka siellä laivalla on mukana naisiakin
- Etukäteen murehtimalla et saavuta mitään muuta kuin todella pahan mielen teille molemmille
- Jos lähetät miehes risteilylle raivoamalla, niin hänen ei ole kovin mukava palata kotiin risteilyn jälkeenkään. Sen sijaan, jos hän lähtee siten, että olette molemmat hyvillä mielin, niin hänen on hyvä palata kotiin rakastavan, luottavaisen tyttöystävän luo.

En tiedä, auttaako noi neuvot mitään, koska mustasukkaisen ihmisen mieli ei kuuntele järkipuhetta, tiedän sen tosi hyvin. Mut jos niistä nyt jotain hyötyä olis kuitenkin ollu.

Vierailija

Muista, että ihan varmasti siellä risteilyllä ollessaankin miehes varmasti unelmoi siitä, että pääsiskin yöksi sun viereen maate. Ja hän odottaa kovasti, että näkee sut taas uudelleen risteilyn jälkeen.

Paljon tsemppiä!

Vierailija

tuohon samaan kyllä yhdyn että jos on pettääkseen niin ei siihen mtn risteilyä tarvita. itelläkin välillä ollut taipumust vähän mustasukkaisuuteen, ja vähäisenä se on minusta hyvä asia, mutta liikaa on liikaa. Ja vaikka olisit kuinka mustasukkainen niin luultavasti poikaystäväsi lähtee sinne kuitenkin. tai no en tiedä mutta pointtina se että parempi hyvästellä hyvissä tunnelmissa kun huonoissa, silloin sulla on ainakin luultavasti koko risteilyn ajan huono olla. Luottoa peliin ja eiköhän se mies sieltä hipsi takasin, ehkä jopa hieman viisaampana, ikävöiden yms. kun on saanut taas vähäks aikaa rällästettyä!

Vierailija

Tsemppiä sulle! Ymmärrän tosi hyvin, että sua huolettaa tää aihe, ja mun mielestä sua saakin huolestuttaa se. Sama kuinka hyvä, tasapainoinen ja luottamuksellinen suhde teillä oliskin, ni tuskimpa silloinkaan ilomielin kumpikaan päästäis poika-/tyttöystäväänsä risteilylle ryyppäämään vieraiden keskelle :> Joten mun mielestä kai se on jokseenkin ihan tervettäkin olla tosta tilanteessa huolissaan, kuhan vaan pystyt olla "maalaamatta piruja seinille" ja aattelemaan tilannetta järkevästi :D Toivottavasti myös sun poikaystävä tajuaa, kuinka suuren luottamuksenosotuksen annat sille :)

Vierailija

Itsekin olen välillä vähän epäileväinen ja mustasukkainen, vaikka tiedänkin että poikaystäväni ei ikinä pettäisi mua. Mutta aina pieni pelko on. Ei se auta kuin luottaa (:

Itse lähden myös abiristeilylle 2 viikon päästä, enkä mä ainakaan haluais,et poikaystävä valittais mulle asiasta saati sitten olisi vihainen. Vaikka eihän se kivaa hänestä tarvitse ollakaan, mutta ei silti asiasta tarvitse olla vihainen. Mä menen sinne vaan juhlimaan lukion loppua ja vähän rentoutumaan tästä ylppäreihin lukemisesta. Asiasta valittaminen saisi mut vaan ärsyyntymään, sillä haluan että siitä tulee kiva päivä, eikä tarvitse murehtia toisen kiukutteluista.

Paremmin varmaan menee sielläkin päin, jos vaan yrität luottaa ja lähetät poikaystäväsi hyvillä mielillä pitämään hauskaa! (: Ja varmasti kivempi lähteä risteilylle ja tulla sieltä takas, jos et oo ihan raivona reissusta ja epäile pettämistä.

Vierailija

Minäkin ymmmärrän tilanteesi hyvin, ja voin oikeastaan jonkin verran samaistua sinun tilanteeseesi. Oma poikaystäväni oli viime vuonna abiristeilyllä, ja siinä sitten oli itsellä vähän ahdistunut tunne että mitä siellä tapahtuu. Oltiin silloin seurusteltu melkeen vuoden, mutta silti tuntui, etten voinut olla varma hänen uskollisuudesta. Tähän saattoi itselläni tosin vaikuttaa päähänpinttymät siitä millainen naistenkatselija ja niistä rivoja puhuva hän on joskus aikaisemmin ollut.

Enhän minä voinut mitään häntä estää, ja sitten kun en saanut häneen yhtäkkiä enää yhteyttä kun hänen mukaansa kenttä meni (joka laivalla tietysti on ymmärrettävää) niin tästä hätäännyin ja olin aivan varma, että jotain tapahtuu. Olin ihan raivona hänelle ja siitä huolimatta hänlämpimin mielin palasi näkemään minut. Sitten kasvotusten se mun kiukuttelu ja inttäminen jatkui niin kauan että poikaystäväni hermostui.

Näin omasta kokemuksesta, vaikka epäilyttäisi niin ei kannata vaivata päätä asialla, jos poikaystäväsi todella välittää sinusta (miltä se toki kertomasi perusteella vaikuttaakin). Ja älä tee samaa virhettä kuin minä että epäilet häntä jälkikäteen, siitä ei seuraa hyvää kummallekaan. Vaikka se silloin tuntui minulle todella kauhealta, niin nyt ajattelen epäilyksiäni lähinnä huvittavana. Ja nyt on tosiaan se minun vuoro tänä vuonna lähteä sinne risteilylle ja tulee se vuoro sinullekin:)

Vierailija

Olen itse menossa abiristeilylle nyt kahden viikon päästä, ja poikaystäväni oli siellä vuosi sitten. Ymmärrän pienet mustasukkaisuuden tunteet, kun kerran paatti todellakin on täynnä oman ikäisiä naisia, mutta jos teillä menee hyvin hän tuskin lähtee laivalle pettämismielessä. Ja luulisi että olisi laivareissun jälkeen (kun kerran on ollut ihmisiksi) kiva tulla oman kullan viereen, ja hän ei olisi kiukkunen ja tivaamassa mitä on tehnyt. :)
Itse hoin poikkikselleni että "Ole kiltisti ect" - Mutta turha risteilystä on ottaa hernettä nenään ja pilata toisen hyviä bilefiiliksiä, jotka on todellakin kolme vuoden ahertamisen takia ansainnut ! :))

Ja joo, kännykän kuuluvuus yleensä häippäsee (syvällä hytissä) ja ruotsin puolella, joten sitä on turha pelästyä :)

Vierailija

En ymmärrä että mitä kamalaa siinä abiristeilyssä on? Mitä siellä muka voisi sattua? Jos mies on pettävää sorttia niin se tekee sen kyllä ilman risteilyitäkin, ja mitä enemmän sitä kyttää ja menemisiä rajoittaa niin sitä varmemmin. Laivalla on tietysti paljon samanikäisiä tyttöjä ja ollaan humalassa ja kaikilla on hytit siinä lähellä, mutta näkee niitä tyttöjä muuallakin, koulussa ja baarissa ja kotibileissä. Eli ei se mitään laivaa vaadi.

Oon itse pyörinyt ties millä opiskelijaristeilyillä eikä ole koskaan tullut mieleen että poikaystävä voisi olla jotenkin mustasukkainen. Opiskelijaristeilyt on kuitenkin varsin kosteita reissuja ja seuraa sieltä varmasti löytyisi jos kiinnostaisi ja välillä vaikka ei kiinnostakaan. Eipä silti ole tullut mieleenkään pettää kultaa siellä, koska rakastan häntä enkä halua ketään muuta.

Nyt poikaystävä on satojen kilometrien päässä vaihdossa, ja aikoo olla siellä ainakin kolme kuukautta. Silti ei ole tullut mieleenkään että se pettäisi siellä, vaikka varmasti seksiä tekisikin mieli ja tsekittäret on tunnetusti kauniita. Luotan poikaystävääni ja tiedän ettei hänkään halua muita kuin minut, joten odotan hyvillä mielin kotona kultaani takaisin kotiin. Ikävä tietysti on ja välillä tuntuu vaikealta, mutta en ole koskaan edes ajatellut että hän voisi minua siellä pettää...

Vierailija

Mulla on myös tulossa abiristeily tällä viikolla, ja vaikkei se nyt ehkä saa poikaystävää riemusta hyppimään niin en ole koskaan edes ajatellut että se voisi olla joku todellinen ongelma. Toisaalta voi johtua siitä että meidän suhde on tosi tuore, vasta muutaman viikon, mutta silti jos en pystyisi puhumaan kuitenkin minulle tärkeästä asiasta ilman että toinen hermostuu ja alkaa valittaa niin siinä menisi halu kertoa mitään ja tulisin paljon varovaisemmaksi. Mielestäni on tärkeää ihan luottamuksenkin kannalta että voi hyvillä mielin kertoa tollaisistakin jutuista vaikka toinen ei ole niissä osallisena :) ja tosiaan mukavampi tulla kotiin takaisin.

Vierailija

nyt on herra merellä ja ette usko kuinka ahsitunut olen.
Sain eilen ja tänään itkukohtauksia, kädet tärisee, ruoka ei maistu, kyttään koko ajan puhelinta josko saisin viestin tms. Vaikeaa ajatella yhtään mitään. Aamulla oli rättiväsynyt ja nyt tuntuu etten saa nukutuksi kun mietin kaikkea kamlaa mitä siellä voi tapahtua..

auttakaa, miten saan itteni kondikseen :<

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat