pikaisesti neuvot tarpeen!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

ollaan oltu nyt reilu 3kk poikkiksen kanssa, ja hän ottanu vähän etäisyyttä nyt viikon ajan musta. tähän asti ollaa nähty enem. ja oltu enem. yhteydessä mitä tällä viikolla. Jotenkin fiilis kadonnu pikkusen enkä tiedä miksi hän ei nyt ole ollut niin innostunut minun näkemisestä kuin ennen.,

oon kysyny häneltä nyt loppuviikosta onko kaikki ihan hyvin jne. ja hän vakuuttaa että on, mutta silti meiän välit vähän viileemmät kuin ennen. Hän silti suunnittelee meiän yhteistä matkaa joka on kai 2kk päästä, mikä saa minut uskomaan ettei hän ole minua vielä jättämässä.

KUITENKIN mitä voisin tehdä jotta saisin takaisin ihastustunteemme ja sen että hän olisi yhtä innoissaan kuin ennenkin minusta? ja kuinka kauan tälläistä hieman passiivisempaa ja tylsempää vaihetta voi hänen osaltaa kestää??

Kommentit (1)

Vierailija

Tuohon on nyt vielä aika paha mitään kommentoida :S Kuitenkin nyt puhutaan vain viikosta, joka on aika lyhyt aika. Olisiko pojalla jotain stressiä? esim. koulu, kokeet, joku kaverin kanssa riitely yms. yms.
Jos hän aivan suoraan sinulle voi sanoa, että mitään ei ole vikana niin eiköhän se myös niin ole. Tietty jos hieman vaikean oloinen vastaus tulee niin voi hyvinkin olla, että hampaan kolossa on jotain. Eipä tuota etäisyyttä nyt varmaan kauaa jaksa katsoa, mutta itse tietää mikä on liikaa ja jolloin kannattaa siitä ilmottaa poikaystävälle.

Niin ja siihen miten saada alkuperäinen "ihastus" tunne takaisin. Jos tekisitte jotain mitä teitte seurustelunne alku vaiheissa :) Hyppäätte ns. ajassa taaksepäin :D Suunnittelette kaksin tehtäviä asioita tai vietätte toistenne luona yötä... mahdollisuuksia on monia :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat