Mielipiteitä?

Vierailija

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä/kokemuksia. Mä olen netissä tutustunut erääseen mieheen, joka vaikuttaa kaikin puolin mahtvalta, olen nyt kahdesti kertonut miehelle olevani kiinnostunut hämestä, mutta hän ei ole sanonut juuta tai jaata, hän sanoo että ei osaa sanoa mitä tuntee mua kohtaan, ennen kuin tavataan livenä. Eikö mies vain viitsi sanoa suoraan ettei kiinnosta? Hän on kyllä useasti sanonut että voimme tapailla kunhan molempien aikataulu antaa periksi..mietin kuitenkin että jos tämä mies ei ole sanonut olevansa kiinnostunut musta seurustelu mielessä, voiko hänen mieli muuttua tapaamisen jälkeen? (sekavaa tekstiä, toivottavasti ymmärrätte ja jelpitte kokematonta!:))

Kommentit (2)

Vierailija

Tottakai hänen mielensä voi muuttua! Itse esimerkiksi en osaa kuvitella kiinnostuvani ihmisestä kovinkaan paljon, jos keskusteluja on käyty vain netissä. Tilanne voisi sen sijaan muuttua äkkiä paljonkin, kun ensimmäisen kerran tavataan ihan kasvokkain.

Internetin maailma on kuitenkin sellainen, että siellä vallitsee aikamoinen luottamuspula - ja usein syystäkin. Siksikään en yhtään ihmettele, että mies haluaa tavata ennen mitään sen suurempaa. Ja uskon, että tapaaminen olisi hyväksi myös sinulle.

Jos miestä ei oikeasti kiinnosta, niin tuskin hän sitten ehdottaa, että tapaisitte. Jos alkaa tuntua siltä, että miehellä ei ole koskaan aikaa tulla tapaamaan sinua, niin silloin alkaisin olemaan vähän skeptisempi. Silloin ainakin musta alkaisi tuntua siltä, että mahtaako mies olla kiinnostunut tai edes vapaa.

Vierailija

En halua olla kyyninen mutta kysyn kuitenkin....oletteko vaihtaneet valokuvia? ajattelin vain että haluaisiko hän sinetöidä tunteensa sitten kun näkee sut "livenä"? koska kuitenkin haluaa sut tavata..
ja onhan se tietenkin eri asia vaihtaa kuulumisia ja tutustua ihmiseen keskustellen kasvotusten, jospa mies vain haluaa tavata ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat