rakastelun kesto

Vierailija

En ole rekisteröitynyt niin en saanut tätä tuonne suhteet & seksi osioon mihin kuuluisi.
Mutta haluaisin kysyä että kauanko teidän sänky puuhat kestää yleensä? Juttelin kaverin kanssa tästä ja kuulin että niiden seksi miehensä kanssa kestää aina vain 10-15 min joka siis sisältää lämmittelyn ja miehen laukeamisen. minusta se on aika vähän kun ite harrastan miehen kanssa seksiä puolesta tunnista pariin tuntiin. tietty sillon jos on kiire johonki ja tekee mieli niin osataan me olla nopeampiakin :D

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä on toi sama, 10-15 min tavallisesti. Se ei tosin sisällä ainoastaan miehen laukeamista, vaan minun myös :)

Puuhien lyhyys johtuu varmaankin siitä, että itse ainakaan en tykkää puuhailla pidempiä aikoja. Paikat puutuu, ja kun kerran minäkin voin tulla aika nopeasti, niin en näe syytä venyttää seksin kestoa.

Hellyyttä ja rakkautta voidaan sitten osoittaa sängyn ulkopuolella, arkiaskareiden ohella ;)

Vierailija

Välillä ihan nopeet, semmon 5-15min mutta sitte ku innostutaan nii siinä on monesti menny 2h rikki, sitä aina jälkeenpäin ihmettelee että jopas tuo aika on juossut... ;D ekan laukeemisen jälkeen miäheni kestää kestää ja kestää.... :))) mut tosiaan näin pitkässä juoksussa tahtoo paikat puutua :/

Vierailija

No nykyään menee kans semmoset 10 min, en kyllä oo ikinä kellosta kettonu :D tosiaan alussa meilläkin oli semmosia parinkin tunnin kestäviä kertoja, koska silloin kaikki oli niin uutta uuden kumppanin kanssa ja halusi tutustua toiseen ymsyms. voi niitä aikoja^^ nykyään menee nopeasti koska mieheni laukeaa aika nopeasti, ollaan kyllä sitäkin treenailtu joten.. =) mutta sitten on niitä romanttisia hetkiä kun tulen kotiin ja mies on tehnyt ruokaa ja siivonnut, laittanut kynttilöitä, jolloin seksissäkin menee oma aikansa, romanttiseen malliin ja kiihkeästi; ) sitä voisi silloin verrata seurustelun alun seksiin :)

Vierailija

Kuulostaa lohdulliselta noi edelliset kommentit. Itse kohtasin miehen, jonka kanssa seurustelimme useamman kuukauden, miehen mielestä kannatti edetä hitaasti.
Kävi niin, että kun sitten päästiin asiaan, homma kesti 10-15 sekunttia, eikä edes ollut täyttä erektiota. Miehen mielestä minun olisi pitänyt siihen tyytyä ja hän näki minulla olevan ongelman kun en nauti siitä ja päätyi sen takia lopettamaan suhteen. Valitettavasti olin jo ehtinyt kiintyä siihen mieheen ja sain trauman tästä suhteesta, ehkä vika ei ollut kuitenkaan minussa.

Vierailija

Meillä menee yleensä esileikkiin 15-30 minuuttia, riippuen päivästä. aktin kesto riippuu miehestä, joskus 10min ja toisinaan saattaa vierähtää pidempikin tovi.

Vierailija

No meillä kestää yleensä puolitoistatuntia,mutta sitten jos on kiire sanomme aina kullan kanssa että mitenkäs ois pikapano ja silloin me harrastetaan seksiä todella menevään vauhtiin ja siinä menee 5-15 minuuttia.
Meidän seksin pituus johtuu siitä koska nautimme pitkästä sessiosta ja koska osaamme kumpikin pidättää laukeamista :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat