Pakettimatkoista, ym!

Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

(Ylläpito siirtäköön tämän oikeaan kategoriaan, koska en itse tiedä minne tämä sopisi!)

Niin! Olen tosi kokematon ulkomaanmatkailussa (kerran olen käynyt ulkomailla, Saksassa, mutta sekin oli ison ryhmän kanssa, jolloin ei hirveesti tarvinnu stessata itse mistään).

Olisin lähdössä kaverin kanssa ensi kuun lopulla Amsterdamiin ja ajateltiin varata pakettimatka sinne Ebookersin kautta.
Väkisinkin ajattelen kaikkia hirveitä asioita. Jos oikein Ebookersin sivuilta ymmärsin niin ne ei anna rahoja takasin jos me peruutetaan matka, ellei sitten hotellin tai lentoyhtiön ehdoissa sanota toisin.

Mutta entäpäs sitten jos matkan peruuntuminen ei johdu meistä? Eli nyt kun on ollu kaikenmaailman lakkoja, tulivuorenpurkauksia ja mitä vielä.. Ebookers ei vissiin niistä mitään anna takasi. Mut mites lentöyhtiö ym? Millanen vakuutus kattaa tömmöset, vai onko sellasta?

Ja mitä mieltä ootte yleensä ollu näistä pakettimatkojen järjestäjistä? Onko valittamista ja onko kaikki menny ok?

Kaipailisin hirveesti apuja ja oon tosi kiitollinen jos jotkut vois jotain kertoo! :)

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat