Suhteeseen muutakin kun seksiä?

Vierailija

Olisi mukava kuulla mitä kaikkea romanttista kullan kanssa voi puuhata? Itselläni ei oikein ole aikaa miettiä mitä kaikkea kivaa voisi keksiä, mutta suhdetta olisi kyllä kiva piristää. Vaihteeksi minun puoleltani. Kynttiläillalliset yms on jo kokeiltu mutta nyt kaipaisin jotain muuta johon ei liity seksi.
Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija

No meillä ei nautita kynttilä-, vaan porsasteluillallisista :D Haetaan vaikka mäkkiruokaa tai muuta helppoa ja ihanan herkullista, ja syödään sohvalla lempisarjojamme katsellen. Katsellaan sarjoja maratonina, vaikka kymmenen jaksoa putkeen, nautitaan olutta ja elämä on ihanaa :) Tällainen on oikeastaan meidän vakiosunnuntai.

Välillä käydään myös yhdessä lenkillä tai kaupoissa, suunnitellaan yhdessä tulevaisuutta, halitaan ja suukotellaan. Välillä myös myllätään kuin koiranpennut, vaikka itse en kyl kamalasti tykkää siitä :D

En tiedä oonko huono vastaamaan tähän, koska me ollaan molemmat aikamoisia kotihiiriä. Välillä käydään kyllä ulkonakin syömässä tai miehen kavereiden kanssa oluella.

Vierailija

Käykää kaksistaan tai ystävien kanssa keilaamassa, kyseessähän voisi olla vaikka "tuplatreffit", järjestäkää skaba ja pitäkää hauskaa.
Toinen mitä oman kullan kanssa olen kokeillut on leipominen. Oli ihanaa puuhailla yhdessä keittiön puolella, ja tuloksena oli muffinssivuori ja mokkapaloja ;)
Yhteiset suunnitelmat ovat ihania. Tänään makoiltiin murun kanssa sängyllä koko päivä jutellen tulevaisuuden mahdollisuuksista ja unelmista.

Vierailija

Leipomista emme olekaan kokeilleet:) asumme tällä hetkellä kummatkin eri paikkakunnalla niin viikonloppuisin ei aina kamalasti ehdikään, mutta viimeistään tuossa keväällä olisi mukava keksiä kaikenlaista!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat