vakavaa vai ei ?

Vierailija

Elikkä mulla on sellane ongelma että tapasin yhden bileillan päätteeksi pojan(vuoden vanhempi eli 18vuotta)ja menin hänelle yöksi. Sen jälkeen meillä oli aika tiivistä tekstailua,mesettelyä jne. Sitten tuli sellanen 2vkon tauko että ei mitäää ja nyt taas sama tekstailu alkoi, hän pyysi mut luokseen viikonlopuksi ja sanoin että voi tulla jossei ole muuta.Ja nyt olen menossa. En siis osaa ottaa selvää pojasta haluaako hän jotain vakavampaa(merkkejä on kyllä siihen suuntaan yllättäen tulee sellasia ihania viestejä..)sillä itse olisin valmis. Mutta olen kuullut pojasta että hän olis aikamoinen naistenmies:s Neuvoja kaipaisin mitä mun pitäs tehdä ?

Kommentit (4)

Vierailija

Kannattaa tutustua rauhassa on mun mielipide. Sen näkee ehkä hiljalleen, että mikä on meininki. Kyllä hän tekstisi perusteella voisi olla oikeasti kiinnostunutkin ja tauot voi johtua esim. siitä ettei halua edetä liian nopeasti ?
Ainakin omien kokemusteni pohjalta. Toisaalta vaikea sanoa, kun ei kyseistä ihmistä tunne. Itse en jaksa uskoa kuulopuheisiin jos joku väittää toista naistenmieheksi yms vaan teen itse omat päätelmäni.
Kuitenkaan en heti kättelyssä ryntäisi mihinkään, koska ikinä ei voi heti tietää siitä toisesta ihmisestä. Itse varmaan menisin sinun tilanteessasi tapaamaan häntä ja jos vaikuttaa hyvältä, tapailisin lisää ja katsoisin mitä käy ja jossain vaiheessa voisin myöhemmin mahdollisesti sitten kysyä, että mikä on tilanne :)

Vierailija

Jep. Tee oma päätös! Aikoinaan korvaani supistiin samaa silloisesta ihastusestani: että on naistenmies ja haluaa minultakin vain yhtä asiaa.... toisin kävi :) olemme olleet 10vuotta yhdessä :) Juorut on juoruja ja kaikilla on menneisyytensä! voithan juuri sinä olla se joka lopulta hänen sydämensä vie ;) Onnea!

Vierailija

miksi et sitten pitänyt poikaan yhteyttä tuona kahden viikon aikana? :o

Voi olla, että mies ei halua seurustelusuhdetta.
Kannattaa kysyä jonkun ajan päästä, mutta älä vedä liiallisia
johto päätöksiä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat