<\3

Vierailija

Eksäni jätti mut reilut kolme viikkoa sitten. Syynä oli, ettei hän tunne tarpeeksi vahvasti mua kohtaan. Luultavasti hän säikähti, koska mun tunteet oli niin voimakkaat. :( Kaikki alko mennä pieleen kun otin seurustelun puheeksi. Häntä alkoi ahdistaa ja hän puhui sitoutumiskammosta.

Viimeks nähtiin toissa viikonloppuna. Hän tuli hakemaan tavaroitaan, mutta jäikin sitten yöksi. Se ei luonnollisestikaan helpottanut mun sydänsuruja. Seuraavana päivänä kysyin, että miten tästä eteenpäin. Hän sanoi, ettei tiedä. Itse olin elätellyt toiveita yhteen paluusta, elättelen vieläkin. Hän sanoi myös, että oli ikävöinyt minua, mutta hän ei ole tässä elämäntilanteessa valmis seurustelemaan... Eikä halua satuttaa mua enempää... Ja että yöksi jääminen oli virhe, koska satutti mua taas, mutta että ei kadu pätkääkään että oli mun luona.

Kun hän sitten lähti, sovittiin ympäripyöreesti, että nähään joskus. Illalla kumminkin laitoin hänelle viestiä, että parempi olla näkemättä. Se vaan pahentaa asioita. Hän ei vastannut mitään, eikä hänestä sen koommin ole kuulunut. En ole itekkään yrittänyt ottaa yhteyttä, vaikka mieli on tehnyt monet kerrat.

En vaan saa taottua kallooni, että se on ohi. Ootan vaan, että hän ottaisi yhteyttä ja katuisi koko eroa. Ehkä hän toivoo mun soittavan? Tai sitten häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään... Mulla on vaan sellanen tunne, että kiinnostaa. Mutta varmaan mä kuvittelen.

Toivoisin jotain mielipiteitä. Mun pää on ihan sekasin... :(

Kommentit (8)

Vierailija

Oi voi. Enpä tiedä voiko tossa tilanteessa tehdä juuri muuta kuin odottaa ja katsoa, mihin kaikki johtaa.

Voihan olla, että kun ette näe toisianne, eksälle tulee sua niin kova ikävä että hän pääsee sitoutumiskammostaan yli, ja palaatte yhteen.

Tai sitten voi olla, että kyseessä on yksi niistä miljoonista tavallisista eroista, joista tulee aluksi kamalan paha mieli, mutta joista sitten kohta kuitenkin selvitään ja jatketaan elämää eteenpäin.

Varmaa on kuitenkin se, että jos teidät on tarkoitettu yhteen, niin kyllä te sitten yhteen vielä palaatte.

Tiedän, että sulla on nyt varmasti tosi vaikeat ajat eikä kärsivällisyyttä odotteluun ja epätietoisuuteen varmaankaan ole, mutta en näe, että sulla olis muita vaihtoehtoja. Jos alat hoputtamaan miestä, hän voi ahdistua entisestään.

Jos hän taas ajattelee sinua, kuten uskoit, niin kyllä hän varmasti palaa luoksesi ihan itsekseen.

Tsemppiä.

Vierailija

Niinhän se on etten voi muuta kun oottaa. Kauhee tiiliskivi vaan painaa rinnan päällä kokoajan. Elämä on niin epäreilua! Miks sen piti olla ensin niin ihana, että rakastuin ja sitten hylätä mut? :( Taas pitää olla yksin. Jenni Vartiaisen missä muruseni on saa mut aina itkemään :'( Tulee mieleen, että hän on tosi lähellä mua, mutta kuitenkin saavuttamattomissa...

Vierailija

Eilen soitin eksälleni. Puhuttiin yli 1,5 h. Ei puhuttu mitään meidän suhteesta, vaan ihan niitä näitä. Mitä toiselle kuuluu yms. Jossain vaiheessa jutut muuttu levottomiks ja päädyttiin harrastamaan puhelinseksiä. Ikinä ennen en oo moista tehnyt. Meidän välillä on vaan niin vahva seksuaalinen jännite... Mitähän tästäkin pitäis ajatella?

Vierailija

Tää menee jo ihan kummalliseks. Eksäni halusi tulla eilen hakemaan kirjaansa, joka oli jäänyt mun luo... Hän tuli luokseni ja jäi taas yöksi. Aamulla heräsin puoli 7 aikaan töihin. Hän halusi valvoa kanssani kunnes lähden. Pussailla ja halailla...

Kun hän oli täällä käyttäydyin ihan normaalisti, en itkenyt tai ruinannut häntä takaisin. Aamulla kun lähdin, sanoin vaan, että oli tosi kivaa. Hän "unohti" kirjansa, jonka takia muka tuli tänne. Hän on tekstaillut tänään pariin otteeseen voisiko tulla hakemaan sen. Molemmilla kerroilla vastasin, et on muuta tekemistä.

Heti, kun en roikukaan hänessä niin alkaa kiinnostaa? Tykkääkö se musta vai ei vai mitä hemmettiä? Ymmärtääkö joku, mitä tää mies oikein meinaa?

Vierailija

ei kauhean kiva tilanne ja se että nyt yksin mietit ja pähkäilet ei varmasti paranna oloa..... mun mielestä olet vahva kun et ole laittanut viestejä tai soitellut!!! yritä todellakin jatkaa näin!!!!! ja seuraavan kerran kun hän ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä sinua voit kysyä: "miksi?". Pyydä hyvä syy, ettei kävisi niin että hän tulee taas "piipahtamaan" se ei auta sinua... voimia todella paljon, yritä saada ystävistä voimaa :)

Vierailija

Ei saa yleistää,mutta on jotenkin niin tyypillistä että kun kiinnostuksensa näyttää ja halun olla yhdessä, niin sitten mies (myös naiset harrastaa tätä) alkaa kammoamaan ja pelästyy, mutta sitten kun ollaan kylmän viileitä niin johan soitellaan ja ollaan tulossa käymään.

Joten suosittelisin olemaan tarkkana ettei kyseinen mies pääse
käyttämään hyväksi sillä että aina saa tulla kun sopii, jatka tuolla linjalla ettet itse ota aina ensimmäisenä yhteyttä ja jossakin vaiheessa kannataa istuttaa mies sohvaan kiinni ja kysyä suoraan missä mennään.
Jos tässäkään vaiheessa osaa sanoa niin sitten miltei jo itse pitää miettiä tunteistaan huolimatta että kannattaako itseään kiusata miehen kanssa joka ei pysty sitoutumaan..

Vierailija

Ei saa yleistää,mutta on jotenkin niin tyypillistä että kun kiinnostuksensa näyttää ja halun olla yhdessä, niin sitten mies (myös naiset harrastaa tätä) alkaa kammoamaan ja pelästyy, mutta sitten kun ollaan kylmän viileitä niin johan soitellaan ja ollaan tulossa käymään.

Joten suosittelisin olemaan tarkkana ettei kyseinen mies pääse
käyttämään hyväksi sillä että aina saa tulla kun sopii, jatka tuolla linjalla ettet itse ota aina ensimmäisenä yhteyttä ja jossakin vaiheessa kannataa istuttaa mies sohvaan kiinni ja kysyä suoraan missä mennään.
Jos tässäkään vaiheessa osaa sanoa niin sitten miltei jo itse pitää miettiä tunteistaan huolimatta että kannattaako itseään kiusata miehen kanssa joka ei pysty sitoutumaan..

Vierailija

Kiitos vastauksista! :) Näin oon ajatellut toimia, että en ota häneen yhteyttä. Ottakoon hän muhun, jos kiinnostaa. Toivottavasti onnistun tässä! Ja jos hän jossain vaiheessa haluaakin mut takaisin, en tee sitä helpoksi. Saa luvan nähdä vähän vaivaa, kun on kerran mua loukannut. Täytyy vaan yrittää pysyä vahvana, vaikka helppoa se ei tule olemaan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat