Tatuoinnit

Vierailija

Mitkä ovat teistä kauniita tatuointeja naisella? Missä ja minkälainen? Linkittäkää vaikka jotain. :)

Kommentit (2)

Vierailija

Naisella.. Hankala.. Miten tämän sanois :D

Kuva pitää asettua siihen tiettyyn kohtaan. Hyvä esimerkki on miehillä treenattuihin hauiksiin sopii jokin pyöreä joka niin sanotusti muotoilee lihasta ja tuo esiin sitä (tribaali yms). Naisella köynnökset jalassa saattaa luoda jalkoihin pitemmän kuvan.. siis jalat näyttävät pitemmiltä, mutta kuva pitää olla oikein muotoiltuna. Itselläni on ylä selässä pystyasennossa oleva tatuointi (suorakulmainen), mulla on leveät hartiat niin musta jotenki tuntuu et se tatuoiti on jotenki sopusuhtauttanu mun vartalon ettei ne mun hartiat olekkaan niin leveät enään :D

En osaa selittää tarkoin ja naisten kuvia ei tässä vaiheessa jaksa alkaa googlettelemaan, mutta jos tatuointia mietit itselle, mieti ekana se paikka ja siihen se kuva - Hankalaa on jos on kuva mutta ei mitään paikkaa, kuten mulla, kolmatta suunnittelen :D Idean tiiän minkä tahon, mutta nyt en löydä kuvalle edustavaa paikkaa... Ei täs muu auta ku muokata kuvaa enemmän et se asettuu tiettyy paikkaan täydellisesti.

Mielipide asia, mutta naisella jos on hauiksen kohdalla (käsivarressa) tatuointi, varsinki jos ei oo hauista, ei ole mun mielestä kovin hieno. Tietenki on poikkeuksia, kaikki riippuu minkä muotononen, kokoinen se leima on. Kuva voi olla hieno, mutta paikka saattaa olla väärin katsottu. :>

Vierailija

Mielestäni on hankala sanoa millaiset tatuoinnit sopivat kenellekin, mutta persoonalliset kuvat ovat minustaparhaita. En siis itse tykkää perus tribal tatuoinneista,vaan vähän erikoisemmista kuvista.Yksilölliset tatuoinnit ovat hienoja.Itselläni on merenneito nilkassa, muutenkin tykkään mielestäni pienehköt tatuoinnit siellä täällä ovat kivempia kuin yksi iso.Mielipide asia tämäkin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat