Missä olette tavanneet miehenne?

Vierailija

Tässä kavereiden aknssa pohdimme, että mistä niitä potentiaalisia poikaystäviä voi oikein löytää? Missä ite olette tavanneet?

Sivut

Kommentit (104)

Vierailija

Tapasin poikaystäväni netissä, omeglessa. Joka on todella huvittavaa. Hän asuu naapurimaassa ja juttelimme ja juttu sitten eteni ja hän lensi tänne tapaamaan minua. Juttu on jatkunut yli puolivuotta :)

Vierailija

Kesätyöpaikassa isossa rautakaupassa :) Ite olin kassalla, mies työskenteli myyjänä. Ihastuttiin heti, alettiin seurustella ja ens kesänä tulee kuus vuotta täyteen <3

Vierailija

Ei ainakaan yökerhoista/kapakoista/baareista. Sieltä ei löydä kun yhen-yön-"helmejä". Eli täällä on kolmas, jolla kiinnostaa mistä "kunnollisia" miesystäviä löytyy?

Vierailija

Päiväkodissa kun oltiin :D Sitten meillä kun hän oli veljeni kaverina. Vähän kaikkialla tavattu, pienellä paikkakunnalla kun asumme. Yhteisiä kavereita paljon! Ja sitten kun hän tuli jälkeeni yläasteelle niin siitä se sitten lähti kehittymään :D

Ja minä olin niiin ihastunut häneen pitkin lapsuusvuosiani.. Ei olisi kyllä uskonut että joku päivä vielä ollaan kihloissa :D

Vierailija

Exän tapasin sattumalla facebookissa, kun mulla ei ollut siellä vielä kuvaa ja se kyseli olenko eräs hänen tapaamansa Tiia ( kyseessä oli kuitenkin väärä Tiia :D ) Hän asui ihan parin km päässä minusta, mutta ei oltu silti koskaan törmätty. Juteltiin eka noin 6 kk mesessä ja tekstailtiin ja sitten tavattiin ihan kasvokkain ja siitä se lähti.

Nykyisen tapasin baarissa. Mentiin moikkaamaan vastaan tullutta kaverin kaveria ja poikaystäväni oli tämän kaveri :D Siitä sitten jotenkin päädyttiin pusuttelemaan ja henkilökuntakin käski meitä vähän rauhottumaan tai mennä muualle jatkamaan :D Kipinää siis ollu alusta alkaen ;)Kaikki kyllä niin pienestä kiinni että tavattiin, kun poikaystävän olisi alunperin pitänyt olla jossain ulkomaillakin silloin ja niin. En olisi uskonut, että baarista löytyy tollanen unelma, ku yleensä ne kaikki miehet baarissa on "pillumiehiä" niinkuin kavereiden kesken yleensä sanotaan :) Ja mä kierrän sellaset kaukaa. Mutta omani on oikea timantti <3

Vierailija

Heheh, mulla on lähes samanlainen tarina taustalla kun TIIIIAlla :) Törmäsin baarissa vanhaan tuttuun,jonka seurassa nykyinen poikaystäväni oli. Poikaystävän ei edes pitänyt olla siellä vaan itseasiassa seksimessuilla,ja toisekseen kumpikaan meistä ei tuossa kyseisessä baarissa kovin montaa kertaa vuodessa käy, eli aikamoinen sattuma se oli... mutta tässä sitä ollaan :)

Vierailija

Veljen olohuoneessa! Elikkä siis samalta kylältä bongasin erään velipojan kaverin ja nähtiin useasti verkkopelitysten merkeissä :D Myöhemmin sitten alettiin seukkaan ja ens lauantaina tulee vuosi täyteen yhessä <3

Vierailija

Tapasin eksäni baarissa. Aina oon aatellu, ettei sieltä löydy muuta kun yhdenyön ihmeitä... Kaverini tunsi tyypin ja mentiin moikkaamaan. Mä ihastuin heti. :) Loppuillasta pussailtiin ja hän tuli luokseni yöksi. Mun luona pussailtiin vähän lisää ja nukuttiin. Parin päivän päästä tavattiin uudestaan ja siitä se sit lähti.

Vierailija
jonna88

Kesätyöpaikassa isossa rautakaupassa :) Ite olin kassalla, mies työskenteli myyjänä. Ihastuttiin heti, alettiin seurustella ja ens kesänä tulee kuus vuotta täyteen <3

Tuntuu hassulta kun ihan samanlainen tilanne mulla. Olin kesätöissä isossa rautakaupassa kassalla ja mies oli siellä myyjänä. "Ensimmäisellä vilkaisulla ihastuttiin, toisella rakastuttiin" onni on meillä kuitenkin edessä, loppuvuodesta varmaan saadaan yhteinen asunto <3

Vierailija

Itse tapasin nykyisen mieheni jo yli 5 vuotta sitten hänen siskonsa kautta. Olimme kuitenkin silloin nuoria emmekä kumpikaan tehneet ihastuksellemme mitään(molemmat oltiin siis ihastuneet toisiimme jo tuolloin). Neljä vuotta sitten tiemme erosivat pitkäksi aikaa muuttojen takia ja kohtasimme uudelleen noin vuosi sitten. Molemmat olimme sinkkuja ja vanhat tunteet palasivat. Mieheni on kyllä kertonut ettei niille olisi mitään taaskaan tehnyt jollen olisi sattunut viime huhtikuussa muuttamaan saman katon alle(asumme omakotitalossa useamman henkilön kanssa) :D

Vierailija
unico

jonna88

Tuntuu hassulta kun ihan samanlainen tilanne mulla. Olin kesätöissä isossa rautakaupassa kassalla ja mies oli siellä myyjänä. "Ensimmäisellä vilkaisulla ihastuttiin, toisella rakastuttiin" onni on meillä kuitenkin edessä, loppuvuodesta varmaan saadaan yhteinen asunto <3

Eli ilmeisesti tästä voidaan päätellä, että miestä etsivän kannattaa hakeutua rautakauppaan töihin? ;)

Vierailija

Olimme tavanneet toisemme jo useampi vuosi sitten yhteisten tuttujen kautta ja tiesimme toisemme samalta paikkakunnalta. Emme kuitenkaan tunteneet toisiamme oikeasti, emmekä olleet juurikaan jutelleet edes. Hän oli lisännyt minut kuitenkin aiemmin kaveriksi fb:ssä, mutta emme sielläkään pitäneet yhteyttä.

Myöhemmin jokunen vuosi tämän jälkeen, kun asuimme eri paikkakunnilla tapasimme eräällä festarilla, jossa hän oli töissä ja minä huvittelemassa. Siellä hän alkoi flirttailla ja huomasin jonkinlaista kiinnostusta, mutta ei vielä mitään merkittävää. Tämän jälkeen aloimme pitää yhteyttä netin kautta ja eräänä päivänä sovimme, että tavataan jälleen. Sen jälkeen alkoi säännöllinen tapailu, joka paljon myöhemmin vasta muuttui seurusteluksi.

Vierailija

Rautakauppa voi olla aika todennäköinen. Minunkin mies on töissä rautakaupassa ja oli silloin kotimatkalla, kun itse olin kavereiden kanssa leikkipuistossa.:D Ja en tosiaan ollut itse leikkipuistoiässä, vaan ei keksitty kavereiden kanssa muuta tekemista vieraalla paikkakunnalla.

Vierailija

hmm en oikeestaa itekkää ihan tiiä mitä tähän pitäis sanoo. koska meil oli yhteisii kavereita ja olin tutustunu perjaattees sen poikapuolisiin kavereihin, mut hassua kyllä hän oli ehkä se johon siinä porukassa tutustuin vikana. perjaatteessa siis kavereiden kautta, samassa lukiossakin oltiin kaks vuotta oltu mut ei ikinä puhuttu. ekan kerran puhuttii jtn yhissä bileissä, mut sanotaan et perjaatteessa juttu lähti baarista kun alettii enemmän juttelee, ja siitä se juttu sit oikeastaan läksikin heti

poikaystävä tahtoo sanoo vieläki heittää et tutustuin ja tsekkasin eka sen kaikki kaverit ja sit vikaks vast tutustuin siihe ku ei niist muist ollu mtn potentiaalista vaihtoehtoo :DDDDD

koht vuos oltu yhes :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat