Mitä mieltä minun uudesta blogista?

Vierailija

Heippa!
Haluan vain saada palautetta blogin ulkonäöstä ja muutenki kertokaa kaikki mitä mieleenne tupsahtaa!

http://www.oliveflavored.blogspot.com

Kommentit (7)

Vierailija

Ihan kivan näköinen sivu, omalaatuinen =)) ! Ei ollut vielä kyllä paljoakaan tekstiä mitä lukea..!! Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta blogit joissa kirjoitellaan päiväkirja malliin, eli omasta elämästä aivan suoraan.! Mutta nämä ovat vain minun mielipiteitä!!

Luulen että sinunlaiselta tytöltä irtoaa paljonkin asiaa.. ! Olen itse vasta aloittanut kirjoittamisen, jos haluat käydä katsomassa niin sivu on www.livewhitmoonis.blogspot.com =))

Oletko kirjoitellut aiemminkin vai onko tämä sinun ensimmäinen blogi ?

Vierailija

Kiitos! Aina olen tehnyt uuden ja uuden blogin, mutta siihen ne sitten aina jääkin, eli enpäs ole suurempia vielä kirjoitellut. Käynpäs kattelemassa sun blogia! :)

Vierailija

Tosi kiva blogin ulkonäkö ainakin! Odotellaanpas, että tulee vähän lisää postauksia, niin näkee vähän että millainen tyyli muuten on. Mutta ulkonäössä mun mielestä on kaikki kohdallaan.

Ite tykkään jos blogissa on joku pieni järkevä esittely blogista ja bloginpitäjästä. Silloin blogia pystyy lukemaan ja seuraamaan paljon paremmin, kuin jos ei tiedä YHTÄÄN, että mitä tässä nyt tapahtuu. Eli ehkä joku pieni inforuutu olis kohdallaan? Ite en perusta adjektiiviluetteloista, vaikka ne näyttävät olevan tosi suosittuja. Musta ne on kummallisia ja tyhjänpäiväisiä.

Vierailija

En ymmärrä miksi en ole keksinyt aloittaa postausta aiemmin, tämähän on mitä mainion ajanviete ja harrastus =)! Toivon että itselläni ei jää kesken. Odottelen tosiaan innolla lisää kirjoituksia sinulta ja voi olla, että saatan päätyä lukemaann blogiasi useamminkin, sen verran mielenkiintoinen oli tosiaan etusivu :)itsekkin vasta tutustun tähän ihmeelliseen maailmaan =)

Vierailija

Kiitos vain palautteesta! :) Adjektiiviluettelosta sen verran, että se tuli vain omasta päästä ja kuulostaa aivan minulta. En ole kenelläkään siis nähnyt tällaista! Hassu pieni maailma.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat