Mies välittää vain omasta orgasmistaan

Vierailija

Elikkä ongelmani on, että mies välittää vain omasta orgasmistaan.
Kyllä mies alku lämmittelyksi hetken tekee käsipeliä minulle.
Mutta hän suostuu nuolemaankin pelkästään 69:ssä, mutta minä en itse pidä siitä asennosta kun en voi keskittyä nautintoon ja tekemiseen niin hyvin samaa aikaa.
Sanoin tästä kerran miehelleni ja hän oli vain "no ota suihin sitten".
Yhdynässäkin hän pumppaa siihen asti että saa itse oman orgasminsa. En ole kertaakaan näytellyt orgasmia hänelle.

Olisiko kenelläkään neuvoja tilanteeseen?

Kommentit (7)

Vierailija

Miten se hänen ehdottamansa suihinotto olisi auttanut sinua saamaan orgasmin, kysynpähän vain...?

Aika jännää, koska monelle miehelle se on oikein ylpeyskysymys, että saako annettua naiselle orgasmin vai ei. Toisaalta et oo eka täällä joka on kirjoittanut samasta ongelmasta, joten kaipa tällainen on sitten aika yleistä.

Miksi ihmeessä hän suostuu nuolemaan vain 69:ssä? Siksikö, että hän ei halua antaa sinulle ilman, että saa itse samaan aikaan? Jos näin on, niin se on kyllä todella törkeää hänen osaltaan. Kuvitteleeko hän, että vain hänen orgasminsa on tärkeä?

Mielestäni voisit kyllä laittaa hänet nyt selkä seinää vasten, jos kerran muu ei auta. Tee hänelle selväksi, että sinäkin tarvitset orgasmisi ja olet sen ansainnut ihan siinä missä hänkin. Et ole vain hänen panokoneensa. Mieti, millä tavalla saisit orgasmin parhaiten, ja vaadi sitä.

Vierailija

Keskustele miehen kanssa! Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Onko miehesi kokematon? Kokematon mies saattaa joskus olla aika ajattelematon eikä tule edes ajatelleeksi, että nainenkin haluaisi ja pystyisi nauttimaan siinä missä mieskin. Kerro suoraan, että haluat parempaa kohtelua. Eihän siinä ole mitään mieltä, että jatkat kiltisti vaan tollasta yksipuolista tyydyttämistä.
Ehkä voisit ehdottaa, että ennen yhdyntää/suihin ottoa mies tekee sulle jotain kivaa(esim.käsin, leluilla tai suulla). Suora puhe kannattaa.

Vierailija

Argh, melkein pisti vihaksi. Eihän tuo ole yhtään oikein! Mä olisin varmaan niin ilkee, että sanoisin, että jos ei mulle yritetä tuottaa ollenkaan nautintoa, niin ei tarvitse minunkaan yrittää tuottaa toiselle. :D

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011
opossumi

Argh, melkein pisti vihaksi. Eihän tuo ole yhtään oikein! Mä olisin varmaan niin ilkee, että sanoisin, että jos ei mulle yritetä tuottaa ollenkaan nautintoa, niin ei tarvitse minunkaan yrittää tuottaa toiselle. :D

Minä tekisin aivan samoin! Luojan kiitos, oma ukko haluaa,että minäkin saan seksin aikana.
Kokeileppas vaikka sanoa hänelle, että nyt on sinun vuorosi nauttia ja hänen tehtävänään on saada sinut laukeamaan. Enne sitä sinun ei tarvitse tehdä miehellesi mitään. Luulisin pistävän vauhtia mieheen ;)

Vierailija
Henne

opossumi

Minä tekisin aivan samoin! Luojan kiitos, oma ukko haluaa,että minäkin saan seksin aikana.
Kokeileppas vaikka sanoa hänelle, että nyt on sinun vuorosi nauttia ja hänen tehtävänään on saada sinut laukeamaan. Enne sitä sinun ei tarvitse tehdä miehellesi mitään. Luulisin pistävän vauhtia mieheen ;)

Oivoi.. Kyllä täälläkin kihisee raivo silmissä kun tollaista tekstiä lukee. En voi ymmärtää miten mies voi olla noin itsekäs. Jos tuo touhu todellakin jatkuu tuollaisena, sinun täytyy, kuten täällä jo muutamaan otteeseen on sanottukkin, laittaa kova kovaa vastaan! Vaikutat hyvin tomeralle naiselle, joten et varmasti aio tuon miehen kohdella sinua miten vain. Onnea matkaan ; )

Vierailija

Itsellänikin oli samankaltainen ongelma aikoinaan. Ratkaisin asian sillä, että jos esileikki ei ollut minua tyydyttävä, eli en kokenut hekuman kasvua ja silti mies koetti päästä pukille, niin yksinkertaisesti vedin jalat kiinni ja totesin, että en ole tarpeeksi kiihottunut naimaan. Jos miestä ei tämän kommentin jälkeen kiinnostanut jatkaa esileikkejä, niin seksi jäi siihen.
Toinen tapa, jota myös käytin oli se, että kun mies oli päällä ja pumppaili, niin pysäytin hänet jossakin kohtaa ja pakotin pysymään paikoillaan samalla kun hän oli sisälläni. Aloin sitten itse hieromaan klittaani ja ajamaan itseäni orgasmin partaalle. Mies ei koko aikana saanut liikkua, vaan hänen oli pysyttävä paikoillaan sisälläni. Tämä ei nimittäin ole miehelle kovinkaan helppoa, koska emätin kuitenkin puristaa sykkien melko kiihottavasti penistä.
Koska, jos mies ei hyväile minua tai peniksen työntelemisen lisäksi tee muuta, vaikka itse tekisin hänelle temppuja yhden jos toisenkin, niin teen sitten itse itselleni ja mies ei sitä silloin saa häiritä tai keskeyttää. Jos hän kieltäisi minulta orgasmin seksin aikana, niin siihen sitten saa naimisetkin loppua ja mies saa etsiä itselleen uuden naisen.

Vaikka seksiä harrastetaan kaksistaan (ja ehkä useammankin kanssa), niin silti nautinnostaan on loppupeleissä jokainen vastuussa itse. Joten, ole itsekkäämpi!

Vierailija

Itselläni oli hieman sama ongelma edellisen poikaystävän kanssa. Hommat loppui siihen, kun mies sai lastinsa heitettyä ja itse jäin useasti saamatta. En asiasta kehdannut mainita vaan tyydyin kohtalooni...
Kunnes sitten koitti ero (mies oli pettänyt minua). Totta kai tunteita molemmilla vielä silloin oli ja useastikkin päädyimme samaan sänkyyn yöksi. Ja tällä kertaa seksi oli taivaallista! Mies piti huolen että varmasti saan (sormin ja muutenkin) ennen kuin itse koki huippunsa.
En kuitenkaan kehota teitä eroamaan! :D Kerroin vain oman kokemukseni.

Nykyinen poikaystävä(ehdokas) on kyllä ihan eri maata kuin exäni. Häntä ei haittaa vaikkei itse saisikaan, kunhan minä vain olen tyytyväinen. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat