BLOGSPOT

Vierailija

Moikkelis kaikille !

Haluaisin ihan kamalasti kommenttia omasta blogi sivusta , olisin niin kiitollinen palautteesta =) Blogissani kirjoittelen joka päivä eriaiheesta ! osoite on : www.livewhitmoonis.blogspot.com

Haluaisin kuulla mitä mieltä olette kirjoitus tyylistäni ja oliko sitä mielenkiintoinen lukea, koska pyrin pieneen huumoriin ! kiittelen jo nyt paljon!

Kommentit (7)

Vierailija

Luin juuri tuon sinun eiliseltä olevan postauksen. Ihan näin rakentavana palautteena ja mitenkään mollaamatta sinua kirjoittajana (olet, btw, todella hyvä kirjoittamaan hauskaa ja sujuvaa tekstiä) kiinnittäisin huomiota muutamaan asiaan. Itselleni on oikeinkirjoitus lähellä sydäntä, joten yksi juttu pomppasi silmään: yhdyssanat. Tietenkään kaikkia ei yhdyssanavirheet haittaa, mutta suosittelisin kiinnittämään niihin vähän huomiota (jo tässä cosmon viestissä sinulla on 3 yhdyssanavirhettä). Mutta älä ota tätä moitteena, vaan rakentavana palautteena :)

Tekstiäsi on hauska lukea ja se on kivan lennokasta. Huumoriakin on tullut kivasti mukaan. Toinen asia, johon ehkä kannattaisi kiinnittää huomiota on vertaukset. Ensin tulee indiana jones, sitten pieru saharassa, jota seuraa verenmaku suussa, pieni koiranpentu sekä sonnit ja muumit. Kaikki oikein hauskoja ja kekseliäitä vertauksia, mutta älä käytä niitä liikaa. Nyt teksti vilisee vertauksia ja ne menettävät merkityksensä. Tiedän itse kokemuksesta, että jos keksii oikein lennokkaan ja hyvän vertauksen, sitä tekee mieli käyttää. Koulussa minulle opetettiin, että hyvässä tekstissä on sopivasti hauskoja vertauksia, korkeintaan 2-3. Jätä siis loput pois, kirjoita vaikka ne jollekin toiselle paperille ylös niin, että voit käyttää seuraavaan postaukseen taas muutaman. Tekstistä tulee sujuvampaa ja vertauksien merkitys hauskoina heittoina säilyvät. Nyt ne alkoivat loppua kohden jo puuduttamaan.

Kuten jo ylempänä sanoin, olet todella hyvä kirjoittamaan. Jatka ihmeessä kirjoittamista, minä tulen ainakin lukemaan jatkossa tekstejäsi. :) Nuo mainitsemani jutut. Älä ota niitä moitteena, vaan palautteena, jonka voit ottaa huomioon kirjoittaessasi tai sitten et. Nuo ovat vaan minun mielipiteitäni asioista, joihin itse kiinnitän huomiota omassa blogissani (josta kuulen mielelläni palautetta, jos joku sitä jaksaa lukea). Toivottavasti et kuitenkaan loukkaantunut :)

Vierailija

Kiitos paljon palautteesta, se oli oikein rakentavaa! Itse huomasin kanssa kirjoitukseni jälkeen muutamia virheitä tekstissä.

Ylä-asteen äidin kielentunnit, olisi tullut nyt tarpeeseen =) !

Olen oppinut koulutukseni kautta ottamaan kaikenlaiset palautteet vastaan ja pyrkinyt niitä kautta kehittämään itseäni. Olet kyllä aivan oikeassa ettei olisi ehkä tarvinnut niin paljon vertauskuvia... johan siinä meni sekaisin jo aivan itsekkin =) ! Taidan käydä vilkuilemassa myös sinun blogiasi !

Kiitos todella paljon myös siitä, että vaivauduit lukemaan ja vielä kirjoittamaan noin paljon vastaukseksi ! Sukulaiset eivät aina kerro totuutta ;) ! Jos jatkossa seurailet tekstejä niin saa blogin sivuille myös laitella kommentteja ja keskustelun aiheita !

Haluaisin jollain tavoin saada ihmiset miettimään asioita, hassun humoristisen tarinan kautta. Tänään aiheena tupakoinnin lopettaminen =)

Vierailija

Olet aivan oikeassa siitä, että sukulaisilta ei aina saa sitä parasta palautetta. Isäni luki aktiivisesti varsinkin ensimmäistä blogiani ja kehui sitä aina. Hän on varsinainen äidinkielen pilkunviilaaja, joten olin täysin varma, että hän takertuu joihinkin ongelmiin, mutta ei vain sano niitä. Ulkopuolinen palaute on aina parampilaatuista, koska silloin kuulee koko totuuden :)

Vierailija

Moi!

Sun blogi on musta kivannäköinen, mutta mun on pakko sanoa, et mun ainakin on vähän vaikea lukea tota tekstiä :) Kun on värillistä tekstiä värillisellä pohjalla, niin silmissä alkaa vilistä kun on hetken matkaa lukenut! Eli mieti ehkä sitä vielä, tai sit mun silmissä vaan on vikaa.

Noista yhdyssanavirheistä jo sanottiinkin :)

Mutta joo, kiva blogi. Ulkonäkö on persoonallinen, mutta aihe hyvin yleinen ainakin näissä kahdessa ekassa postauksessa, nimittäin se shoppailu. Itseäni eivät muoti-/trendi-/shoppailu-blogit kiinnosta, koska niitä on niiiiiiiin paljon, mutta jos aiot laajentaa aihepiiriäs niin saatatpa hyvin saada musta jonain päivänä vielä lukijan :)

Vierailija

Yritän kirjoitella joka päivä vähän eri aiheesta, ensimmäinen postaus kertoi sunnuntaifiiliksestä, toinen oli juuri se sovituskoppi asia, ja tänään käsittelin tupakoinnin lopettamista, josta ei tullut ihan niin hauska ja huumoripitoinen. Ehkä jopa melkein myönnän epäonnistuneeni tämän päivän tekstin kanssa, mutta eihän sitä aina pidä olla lähellä hyvää !! Huomenna ajattelin perehtyä unettomuuteen.

Eli aika laajalla aihealueella mennään. =))

Toivottavasti mielikuvitus riittää vain mahdollisimman kauas..!

Innostuin ehkä vähän liikaa kaikista ihanista väreistä joten tällä kertaa ne ovat hillitymmät :) kiitos palautteesta !

mussu_
Seuraa 
Liittynyt8.1.2010

Mielestäni blogisi oli kiva ja minä pidin siitä :) Yhdysana vairheet ei minua kovin häirinnyt, kun itsellänikin on blogi ja se on täynne yhdyssana- ja kirjotusvirheitä. Minulle on suurempana ongelmana omalla koti murteella kirjoittaminen :)

Tässä olis mun jos kiinnostaa: http://mawika-mylife.blogspot.com/
tulee itsellä kirjoitettua aihesta mitä nyt päähän aina pistäa ja ajatuksista erinäisistä ajatuksista :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat