Apua (ja rohkaisua) kaipailisin

Vierailija

Elikkäs mulla on seuraavanlainen tilanne menossa erään miehen kanssa; Ollaan alunperin tämän miehen kanssa tavattu 4 vuotta sitten, silloin meillä ei mitään romanssia vielä ollut ja tiemme erkanivat neljäksi vuodeksi, kunnes viime kesästä asti olemme pitäneet "tiiviisti" yhteyttä netin välityksellä. Mies asuu eri paikkakunnalla kuin minä. Alussa se olin aina minä joka aloitti keskustelut ja kyselin kuulumisia jne. Nykyisin mies kuitenkin itse tulee usein kyselemään milloin mitäkin ja keksii tikusta asiaa että voi tulla juttusille, lisäksi hän kiusoittelee ja härnää minua leikkimielellä lukemattomista asioista joista hän tietää minun pitävän. Viime syksynä sitten kerroin miehelle että olen ihastunut häneen, hän ei silloin vielä sanonut tuntevansa samoin, mutta nyt kun olemme lähentyneet niin haluaisin ottaa asian uudelleen puheeksi, mutten tiedä viitsinkö, etteivät välimme menisi vaivautuneeksi jos mies ei olekaan kiinnostunut minusta.
Uskaltaisinko ottaa "riskin" ja kysyä mitä hän tuntee minua kohtaan? Ja miten asian esittäisin? En kehtaisi vain töksäyttää asiaa hänelle, mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Kiitos jos jaksoitte lukea ja vastata! :)

Kommentit (3)

Vierailija

No. Ehkäpä voisitte ensin nähdä ihan kasvokkain, mennä vaikka syömään ja vaikka keilaamaan ja siitä vielä yhdelle? Jos olette kerran noin paljon tekemisissä ja mies keksii "tikusta asiaa", niin uskon, että hänkin olisi varmasti halukas lähtemään kanssasi ulos, vaikka sitten ensin ihan kaverimielessä. Jos ilta sujuu hyvin, niin ehkäpä tunteet käy selviksi muutenkin, ilman, että niistä täytyy erikseen puhua?

Eli sinuna ehkä aloittaisin tästä, et näkisitte ja viettäisitte aikaa ihan kasvokkain. Kertomasi perusteella rehellisesti kyllä uskon, että se jo riittääkin liekin syttymiseen! :)

Lykkyä tykö!

Vierailija

Hei kiitti sulle! :) Tuossa kasvokkain tapaamisessa on vain ongelmana tuo välimatka ja molempien työkiireet, toivottavasti löytyy sopiva vapaapäivä molemmilta..:)

Vierailija

No jos kerta on niin paljon välimatkaa, niin sittenhän voit majoittaa miehen luokses yöksi? Ehtisitte jutella yömyöhään saakka ja silloin varmasti tulis tunteetkin selväksi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat