Blogini !

Vierailija

http://kkirjotusvirhe.blogspot.com/

Olen kirjoittanut kyseistä blogia nyt suunnilleen 10päivää. Kirjoitan blogissani laihduttamisesta. Haluaisin että lukisitte blogiani ja kommentoisitte sitä? Blogissani tai sitten täällä. Haluaisin kuulla mitä mieltä olette siitä, mitä mieltä olette laihduttamisestani ja jos teillä on antaa jotain vinkkejä niin ne ovat tervetulleita :-)

Kommentit (6)

Vierailija

+ tykkään taustakuvasta, omaperäinen ja hieno
+ blogin ulkonäkö muutenkin siisti

- teksti näkyy hiukan epäselvästi
- aihepiiri on sen verran suppea, että tästä tuskin saa oikein mitään irti ilman, että itsekin aktiivisesti laihduttaa
- mä en lämpene blogeille, jotka on täynnä weheartit- tms kuvia. Mun mielestä ne jos mitkä tekee blogeista tusinakamaa, eikä ne tuo siihen juuri mitään lisää...

Toisi elävyyttä, jos ottaisit kuvia itse, omasta elämästäsi. Tekstit tulisi kiinnostavammiksi, jos kirjoittaisit muistakin ajatuksistasi kuin vain painosta. Tai vaikka sitten että millaisesta elämästä unelmoit, kun olet laiha, miten elämäs paranee, miten koet itsesi ja läheisesi laihdutukses keskellä jne.

Vierailija

Kiitos vinekeistä jonna88!
Ei ole tullut yhtään mieleen mitä muuta voisin sinne kirjottaa, mutta nyt tiedän. :-) Onhan minulla todella itsekkin kamera.. Miksi en siis ota sillä kuvia? No nyt asiaan tulee muutos! Elävämpää tekstiä ja omia kuvia siis tulossa.

Vierailija

Niin, en tiedä sairastatko anoreksiaa, mutta itse entisenä anorektikkona tiedän, että laihdutus on niin paljon muutakin kuin numeroita vaa'assa. Läheiset reagoivat siihen, oma ajatusmaailma muuttuu ja vääristyy, ihmissuhteet voivat muuttua, elämänarvot voivat muuttua, on valehtelua ja paljon muuta. Kaikista noistakin aiheista saisi aika paljon juttua irti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat