apua mikä vikana?

Vierailija

Lopetin heinäkuun lopussa e-pilletrit, joita olin synönyt vain reilun vuoden. Asuin syksyn ulkomailla ja palasin Suomeen joulukuussa. Sen jälkeen ei ole menkkoja kuulunut eli viimeksi menkat on ollut ihan joulukuun alussa.
Soinin gyneölle ja varasin ajan, koksa en ole käynyt melkein kahteen vuoteen tarkastuksessa (eli sen jälkeen kun sain e-pilleri reseptin.) Sieltä minulle suositeltiin heti raskaustestiä, mutta siihen en kyllä usko.
Minua pelottaa, että mikä minulla on vikana.. Onko mekoojen pois jäämisen syy yksinkertiasesti vain suuri elämän muutos vai jotakin vakavampaa?
Sain gynelle ajan vasta kuukauden päähän ja mua ahdistaa panikoida päivittäin tämän takia:S

Kommentit (1)

Vierailija

Moikka!

Ei ole välttämättä syytä hätään! oletko tehnyt raskaustestin ?
Parilla minun kavereilla jäi myös menkat pois. Muistaakseni yhdelle kamulle annettiin keltarauhas hormoneja ja ne alkoi uudelleen en tosin tiedä syytä miksi jäi pois.! myös parilla muulla on ollut erittäin epäsäännöllisiä! Joskus ihmisenkeho tekee vain tepposet :) odottele rauhassa gyne aikaa kyllä ne ongelmat selviää :)! muista myös että menkkojen stressaaminen vaikuttaa niiden alkamiseen, sekä muu stressi tai suru tai isot elämänmuutokset saattavat reagoida , ja menkat voivat myöhästyä, tai jos laihdut paljon ne voivat jäädä pois :) !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat