Kuinka usein vaaditte?

Vierailija

: D tulipahan vaan mieleen tällänen et kunka paljon aaditte seksiä suhteessanne ja kuinka usein haluaistte sitä ; o? hassua jotenkin ku useilla on vaan 3 kertaa viikossa ja itellään 4-5 kertaa joka pv; o

Kommentit (6)

Vierailija

Eipä meidän kummankaan sitä ole juuri koskaan vaatia tarvinnut, meillä on niin yhtenäinen rytmi :)

Muutamia kertoja viikossa meillä peitto heiluu, milloin kummankin aloitteesta.

Vierailija

Kolme-neljä kertaa viikossa on hyvä määrä. Useamminkin kait voisi, mutta kun kummallakin on menoja usein, töitä tai opiskelua. Etäsuhteen takia emme tosin näe kovin usein, mutta asumme kesälomat ja muut lomat yhdessä. Ei meilläkään vaatia tarvitse, saa ilman aneluakin:D

Vierailija

No mun ei tosiaankaan tarvitse vaatia kun saan kyllä enemmän kun kyllikseni :D Aina välillä teen alotteita, mutta useimmat tulee kyllä miehen puolelta.

Sillon kun ollaan pitempiä aikoja yhessä, esim lomilla, nii se menee siihen 1-2 kertaa päivässä. Mut sillon kun nähään harvemmin, esim nyt kun se on intissä, nii päivässä voi mennäkki toi 4 kertaa ja sen jälkeen ollaan jo pikkasen uupuneita, mut seuraavan päivänä uudestaan.. :D

Ollaan oltu siis kohta yhessä 8 kk. Suhteen alussa oli enemmän, mutta vaikka määrä on pikkasen vähentyny nii tunteellinen (ihan se "mekaaninen" on aina ollu miehen puolelta hyvä) laatu on huomattavasti parantunu :)

Vierailija

Riippuu viikosta, että miten paljon ollaan yhdessä kotona. Itse kyllä haluan melkein milloin vain :D
Välillä saattaa olla joka päivä ja joskus 2-3 kertaakin päivässä, mutta joskus saattaa mennä muutamiakin päiviä, jolloin mä kyllä olen jo aikamoisessa puutteessa! Itse en sinänsä ala vaatimalla vaatimaan. Jos miestä ei kiinnosta, niin ei sitten. Ilmoitelkoot sitten millon haluaa, niin katsotaan sitten tilanne uusiks, että mikä on fiilis. :D

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Meillä mennään 4-5 kertaa viikossa, joskus kahdesti päivässä. Itse en ala vonkaamaan vaikka kovassa puutteessa olisinkin, sen hoitaa mieheni :D Suhteen alussa, kun tapasimme kerran pari viikossa, touhuttiin tietysti enemmän ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat