E-Pillerit atoopikolle

Vierailija

Kärsin lapsena kovasta ihottumasta joka lähti pois vasta teini-iässä.
Joka talvi kovilla pakkasilla saan silti taistella kuivan ihon kanssa joka pahimmillaan jopa hilseilee jos sitä ei hoida oikein.

18-vuotiaana aloitin e-pillerit kun iho oli vielä hyvässä kunnossa, ei siis ihottumaa lainkaan! Pillerit laukaisivat kamalan räjähdyksen ihossani, joka ikinen kohta kropassani hilseili, kirveli ja kutisi. Joskus en pystynyt lähtemään ulos ollenkaan koska häpesin punaisia turvonneita kasvojani. Mitkään rasvat tai valohoidot eivät auttaneet vaan pillereiden totaalinen lopetus. Söin muistaakseni Merciloneja ja Diane Novia.

Nyt olen 23 ja iho on todella hyvässä kunnossa pientä taiveihottumaa lukuunottamatta. Tahtoisin aloittaa e-pillerit uudelleen, onko täällä muita atoopikkoja/ihottumasta kärsiviä jotka voisivat suositella merkkiä joka ei räjäyttäisi ihoani täysin?

Kommentit (5)

Vierailija

Itelläni on myös vain talvisin atooppista ihottumaa. Olen syönyt yaz pillereitä parisen vuotta eikä ne ainakaan ole minun ihooni millään lailla vaikuttanu. :)

Vierailija

Okei, kiitos vastauksesta. Olen lukenut ja kuullut vaan tosi paljon negatiivista palautetta kyseisistä pillereistä näin muuten. Odottelen lisää vastauksia :)

Vierailija

Atopia + talvi on kyllä sellainen yhdistelmä että huhhuh.. Itse olen koko pienen ikäni kärsinyt atopiasta.

Pillerit, joita olen syönyt, Femoden ja Gestinyl (samaa tavaraa, mutta rinnakkaislääkkeet), eivät ole vaikuttaneet atopian kanssa taisteluun ainakaan negatiivisesti, vaan hyvin ovat toimineet ilman ikäviä iho-oireita. Eivätkä ole kalliitakaan :D

Vierailija

Kiitos vinkistä. Todennäköisesti joudun kahlaamaan aika monet merkit läpi ennenkuin se sopiva löytyy, mutta iho on nyt niin hyvässä kunnossa että pelkään väärien pillereiden räjäyttävän sen totaalisesti kuten kävi nuorempana. Yritän etsiä tietoa ja välttää ihoa kuivattavia pillereitä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat