mikä mökötyttää?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

eli olis kiva saada edes lyhyesti ihmisten mielipide seuraavaan asiaan:

olin poikkiksen kanssa clubilla, se tuli omien kavereidensa kanssa myöhemmin, ite olin ollu siellä jo kauemmin viettämässä kaverin synttäreitä. Mut hän oli siellä suhteellisen hiljanen, poissaoleva ja ei-kovin-iloisena. Hän ei oikein halunnut tanssia eikä ollut paljoa juteltavaa...Ihan kuin häntä painais joku. Saan ite paljon huomiota pojilta baarissa ja sitte ku tanssittii kavereiden kaa ni pojat tulee siihen ja mun poikkis istuu jossai vakavana sen kamujen kaa. En sit tiiä häiritsikö sitä nähdä että oon menevämpi kuin hän (ja sinäänsä parem.näkön.)

Kun lähettiin baarista kävelee sitte pois ni tivasin että voisko hän kertoo mikä vaivaa, mut hän kiisti kaiken moneen kertaan ja sitte aloin laskuissa itkee ku hän ei voi kertoo ja sit mentiin molemmat koteihin.

Mitä mun kannattais nyt tehdä ku selvästi häntä vaivas joku sinä iltana, mut ei vaan sano? Vai dramatisoinko asioita, sillä hän oli kuitenkin siel selvinpäin.?

KIIIITOS PALJON KUN JAKSOITTE LUKEE JA VASTAA !:)

Kommentit (7)

Vierailija

Onneksi kerroit, että poikaystäväsi oli selvinpäin, sillä mielestäni se selittää kaiken. Itse vihaan käydä baareissa ja clubeilla selvänä ja katsella kuinka muut örveltää tai ovat vaikka edes pikkusievässä. Voisin veikata, että tämä selväpäisyys on poikakaverisi syy mökötykseen, mutta voithan varmuuden vuoksi vielä kysyä häneltä asiaa:D

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

kiitos kun vastasit<3 mutta mitä mieltä oot siitä kun kysyin sata kertaa mikä oli, ja hän: ''ei mikään'', ''ei sun tartte mun asioita murehtii'', ''pitäiskö mulla sit olla joku?'', ja ''ei oo mitään!''.

pelkään että hän ei enää tykkää musta niin paljon ku ennen koska ei ollu kovin läheisenä ja fiiliksissä tuol baarissa. toisaalta hän kuitenkin halus lähtee mun kaa samaan aikaan vaikka hänen kaverit jäikin sinne...

Vierailija

Jos hän sanoo ettei mikään vaivaa, niin silloin ei vaivaa. Miehet on yksinkertaisia. Kohta saat tolla tinkaamisella aikaan riidan, kun poikakaveriltas menee hermo. Kannattais varmaan vaan olla normaalisti.

Vierailija

Entä jos poika pelkääkin jotain? Jos hän näki sinussa tuona iltana jonkin sellaisen puolen josta hän ei pitänyt?

Mielestäni sinun pitäisi saada tietää mikä pojalla oli ongelma tuona iltana. Näin poikana ymmärrän täysin tämän kieltämisen mistään mökötyksestä, mutta yleensä siinä on jotain taustalla... höm! ja poikien kasominen yksikertaisiksi olennoiksi yleensä kariuttaa suhteen alkuunsa, koska silloin ei ymmärretä/tahdota ymmärtää poikaystävänsä tunteita (^^)

Olet kuitenkin tehnyt oikein ja kysynyt häneltä mikä on, mutta älä kuitenkaan jatka sitä liian paljon, koska pojatkin voivat hermostua :)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

niin sitä pelkään että hän nyt pettynyt jotenkin.
mutta mitä teen???
voinko kysellä vielä ja entä jos hän taas kieltää? miten saada tämä pois päiväjärjestyksestä jos hän sulkeutuu aiheesta ja muutenkin

Vierailija

Tietenkin jos hänen käyttäytymisensä on sinun kanssasi jatkunut kuitenkin aivan normaalisti niin silloin voi mahdollisuus olla jostain pojan taustasta tai vastaavasta. Esimerkiksi perheessä joskus tapahtunut asia painaa hänen mieltä ja jotenkin se tuli hänelle esille nuissa juhlissa.

Jos hänen käyttäytymisensä on todella masentavaa tai hankalaa niin silloin olisi hyvä kysäistä ja jos hän kieltää taas niin silloin voi olla että kyseessä oli oikeasti vain jotain jännitystä tai muuta :)
Itse en näe mitään ongelmaa siinä jos kysyy pojalta mikä hänellä oli tuona iltana ja voisiko hän olla kiltti ja vähän valaista asiasta sinulle.

MUTTA toivon kuitenkin että et läjäytä kysymystä päin naamaa vaan aivan rauhallisesti kysyt. En tunne poikaystävääsi joten en tiedä yhtään miten hän reagoi jos häneltä kysytään jotain mihin hän ei aikasemmin ole suostunut vastaamaan.

Vierailija
DePFF

höm! ja poikien kasominen yksikertaisiksi olennoiksi yleensä kariuttaa suhteen alkuunsa, koska silloin ei ymmärretä/tahdota ymmärtää poikaystävänsä tunteita (^^)

Olet kuitenkin tehnyt oikein ja kysynyt häneltä mikä on, mutta älä kuitenkaan jatka sitä liian paljon, koska pojatkin voivat hermostua :)

Se oli tarkoitettu kevennykseksi.. Ja kyllä mun kokemuksen mukaan suhde kestää pitkään just siksi, ettei yhden illan tapahtumista väännetä draamaa ja puhutaan asiat niinkuin ne on. Ja ei kyl olla vielä karilla... Jos hän ei suostu sanomaan kahdella kysymyskerralla, niin kannattaa antaa asian olla. Sillähän ne riidat räjähtää, kun jotain haudotaan ja jankataan. Ehkä se itse sitten kertoo, jos on sanottavaa. Ja voi myös olla, että mökötys johtuu jostain muusta, mistä hän ei ole vielä valmis puhumaan. Riippuu tietty ootteko miten pitkään ollu yhessä? Mut aattelin, että ette kovin pitkään, jos se ei oo nähnyt sun baarikäytöstä... Älä stressaa ja mikä tärkeintä, älä kysele täällä miksi sun mies mököttää:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat